Aha då hjälper det inte med att luddet sitter stillaHmm menar du för att se till så inte luddet snurrar runt tygeln?
I det här fallet så sitter luddet som det ska på tygeln, men själva tygeln vrider sig så att allt hamnar åt fel håll..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha då hjälper det inte med att luddet sitter stillaHmm menar du för att se till så inte luddet snurrar runt tygeln?
I det här fallet så sitter luddet som det ska på tygeln, men själva tygeln vrider sig så att allt hamnar åt fel håll..
Nej precis. Upplever dock att luddet gör att tygeln rör sig mer, blir ju en liten tyngd på tygeln som gör att den snurrar mer så fort tygeln inte är helt sträckt..Aha då hjälper det inte med att luddet sitter stilla
Äsch då! Ja renskinn kräver endel fnork och misstänksamhet innan det accepteras här. Det måste vara något speciellt med det. Fårskinn reagerar de inte på alls.Jag har haft typ nosludd i renskinn men det var inget vidare. Tror jag sålde dem. Min häst är dessutom lite rädd för renskinnet. Funkar att ha under sadeln men trot inte det blir bra på tyglarna
Hade en hund som var livrädd för det. Och en häst i stallet också. Måste lukta något särskilt.Äsch då! Ja renskinn kräver endel fnork och misstänksamhet innan det accepteras här. Det måste vara något speciellt med det. Fårskinn reagerar de inte på alls.
Ja man får ha en liten övningsstund varje år när det åker fram för första gången!Äsch då! Ja renskinn kräver endel fnork och misstänksamhet innan det accepteras här. Det måste vara något speciellt med det. Fårskinn reagerar de inte på alls.
Ja! Jag har funderat på om det är att det luktar vilt men det kan precis lika gärna vara garvningen eller något helt annat.Hade en hund som var livrädd för det. Och en häst i stallet också. Måste lukta något särskilt.