Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan Hej! Ska troligtvis flytta till Norge nästa år och ska då ta med mig hästarna. Vet någon vad som krävs för att få ta över dom? Dom är...
Svar
8
· Visningar
1 976
Senast: trav
·
S
Hästmänniskan Ska passet med till fodervärden när jag lämnar ut hästen på foder?
Svar
18
· Visningar
1 408
Senast: arabia
·
Z
Hästmänniskan Vad gör man? :S Jag köpte en 5årig ostartad travare i början på sommaren, pass och vaccinationsintyg skulle skickas. Passet har vi fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 869
Senast: Zab
·
M
Hästmänniskan Hej jag precis hoppat av gymnasiumet, någon som vet hur många poäng man får om man jobbar ett år? för att sedan hoppa på gymnasiet...
Svar
16
· Visningar
1 407
Senast: Mliisan
·
M
Hästmänniskan hej. jag har precis hoppat av gymnaiset och jobbar nu. Men skulle vilja gå kurses inom häst, eller distansutbildningar, någon som vet...
Svar
9
· Visningar
983
Senast: Mliisan
·
P
Hästmänniskan Ska ta det från början så ni fattar någonting:angel: Det är så att jag som de flesta här är inbiten hästtjej..har egen häst o allt...
Svar
5
· Visningar
979
Senast: Cilva
·
Hästmänniskan Här är lite intressant läsning jag hittde i ett dokument som skrivits om de nya körkortsreglerna.. Här finns vd jg kn förstå all info om...
Svar
6
· Visningar
2 592
Senast: ang
·
Hästmänniskan efter att ha hållit på att flytta runt hästen min i lite olika hagar i stallet, för att hitta en som funkar för oss båda. hästen min är...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: Domino_s
·
P
Hästmänniskan Är det någon som har erfarenhet av att köpa en häst på öppet köp??? Kan man det för det första och hur lång tid kan man göra det...
2
Svar
36
· Visningar
4 410
S
Hästmänniskan Hur bär man sig åt? Hur hittar man grossister? Startkapital? Vilket slags företag (enskild firma eller handelsbolag) lämpar sig bäst...
Svar
7
· Visningar
2 763
Senast: shergar
·
L
Hästmänniskan Jag läser nu till vet i köpenhamn på första året och har förfasats över den typ av upplägg de har. Finns det någon här som läser i...
Svar
7
· Visningar
6 438
Senast: Long John Johnson Cat
·
Gnägg Arab/Frieser, född -06. Premieringen -08
Svar
0
· Visningar
128
Senast: MalinJ
·
Gnägg Kvällsmys i stallet, efter ridpass.
Svar
0
· Visningar
98
Senast: IngelaH
·
Gnägg Kvällsmys i stallet efte ridpass och i väntan på kvällsmaten.
Svar
0
· Visningar
129
·
Gnägg Stallets pajas vill givetvis också vara med på bild.
Svar
0
· Visningar
131
·
Gnägg Rocky är stallets ålderman, 26 år och vaktmästare. Han vill ha koll på sina tjejer, Fatima och Sorella. Just den här kvällen är Sorella...
Svar
0
· Visningar
120
·
Gnägg Mysan en höstdag, påväg ut på promenad.
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Modett
·
S
Hästmänniskan Hej! Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av flis på ridbanan? Vi har nyligen gjort en ny ridbana, och överst ligger ett lager...
Svar
4
· Visningar
872
Senast: Garbo
·
Hästmänniskan Det är så att i stallet där jag står så hade vi igår stallmöte inför vintern.... Och jag vill eftersom det har regnat som besatt här...
Svar
12
· Visningar
1 604
Senast: ZOFUS
·
Hästmänniskan Jag måste göra något åt 5-6 kvadratmeter dålig mark framför lösdriften, där blir lervälling så fort det regnar. Vad är lämpligt i...
Svar
10
· Visningar
6 546
Senast: buschiq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur