Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan Hejsan! sitter just och funderar på var man avlägger sitt "yrkesprov för hästskötare" , googlade men hittade inte nåt som säger var...
Svar
10
· Visningar
3 349
Senast: Tokmaja
·
S
Hästmänniskan Hej! vad är skillnaden mellan tränare och ridinstuktör?? Det borde väll vara samma sak? Vet nån vad epuitteraput e också?:confused...
Svar
1
· Visningar
798
Senast: Immer
·
Hästmänniskan har en funderig om detta kan vara sant... har en släkting som har ett nytt Tule boggiesläp som jag vet har en totalvikt på runt...
Svar
12
· Visningar
1 217
Senast: Rebecka83
·
W
Hästmänniskan Ah, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag ska byta stall nu, som ligger realativ nära mitt gamla, men jag känner att jag vill ta...
Svar
9
· Visningar
1 065
Senast: Weathergirl
·
C
Hästmänniskan 2 dagar efter beställning skedde leveransen, waow säger jag bara :D Nu ska det sättas upp, fyllas med underlag, provas och...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
18 893
Hästmänniskan Brukar lyckas stuka mina fingrar ganska så ofta, brukar höra olika: Att man ska vila fingret eller så säger de att man ska röra så...
Svar
2
· Visningar
5 548
Senast: Hallonkvist
·
Hästmänniskan I år ska vi köra med rundbalsensilage (har haft fyrkanter innan). För att göra det hela rationellt är min plan att lägga ut hela balar i...
Svar
2
· Visningar
2 967
Senast: athena
·
S
Hästmänniskan Antar att det finns regler nånstans och att man kan kolla upp det nånstans, vart? Men iaf. Vet nån vad minimimåttet på en box till...
Svar
2
· Visningar
1 250
Senast: Suskiv
·
C
Hästmänniskan Frågan lyder som rubriken: Hur stor padock har ni? Vi har typ 22 x 62 meter eller något sånt, men den känns jätteliten när man hoppar :b
2
Svar
33
· Visningar
2 300
P
  • Låst
Hästmänniskan Jag ska börja 8:an till höstan och i vår sedan så äre daxs för prao. Är det någon som har något bra tips på praoplats om jag vill hålla...
2
Svar
28
· Visningar
13 679
Senast: tess_g_
·
Hästmänniskan Undrar om nån här importerat sin häst?? Har ett sto som jag ska hämta denna veckan, hon har tävlat internationellt o har FEI pass, pass...
Svar
3
· Visningar
1 099
Senast: token
·
Hästmänniskan Finns det färdiga kontrakt att fylla i vid uthyrning av stallplats? Är dom isåfall bra?
Svar
1
· Visningar
1 241
C
Hästmänniskan Hej! det är dags att börja tänkta på vart man vill gå nu, och jag vill gärna gå på gymnasium med inriktning på häst. Men det enda...
Svar
15
· Visningar
3 178
Senast: CarenSidney
·
S
  • Låst
Hästmänniskan Har inte varit inne på jätte länge vart är horsemanship trådarna?...mycket som är ändrat här! // Suss
Svar
1
· Visningar
783
Hästmänniskan Jag skulle gärna vilja ha förslag och synpunkter på möjligheten att inreda stall i en byggnad på 8 x 12 m, byggd av lecablock med...
Svar
3
· Visningar
1 746
Senast: Stopek
·
Gnägg riden första gången 9 månader tidigare o var den 30 sept 2007 iväg 10 mil hemmifrån o tävlade på SbyWR o kom 2:a i Trail D-klass, 2:a...
Svar
0
· Visningar
117
Senast: busigdemon
·
N
Hästmänniskan Hej! måste få skriva av mig, vet inte om detta hamnar rätt eller om de finns någon tråd alls för detta. Men det börja me att jag hade...
Svar
7
· Visningar
1 628
Senast: åke
·
D
Hästmänniskan Hur stor bör en sån vara. Jag har stoora hästar och håller nu att planera mitt stall. lägg gärna in bilder på era spol/skötes spiltor så...
Svar
18
· Visningar
1 881
Senast: Ravishing
·
Hästmänniskan Ni med inackorderingsstall, vad har ni för lås till sadelkammaren? Funderar på: - Vanligt hänglås, alla får varsin nyckel. - Vanlig...
2
Svar
29
· Visningar
4 461
Senast: kirrekorv
·
Hästmänniskan Är det någon som har det på sitt släp? Tycker ni att det gör stor skillnad? Har funderat på det i omgångar, men det skulle i sådana...
Svar
9
· Visningar
8 567
Senast: ang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama