Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

R
Hästmänniskan Hej jag har de senaste dagarna haft huvudvärk, illamående som jag tror har ett samband med att jag även har "ont" i nedre ryggen på ett...
Svar
5
· Visningar
1 348
Senast: Bobby
·
S
Hästmänniskan Jag ska nästa år börja på Hästgymnasium här i Uppsala.Men jag har två egna hästar..Har du gått på gymnasium och haft häst/ar samtidigt...
Svar
8
· Visningar
2 128
Senast: Stinky
·
C
Hästmänniskan Jag behöver lite inspirationshjälp! Min sadelkammare ser förj*vlig ut och jag vill göra nått åt det, men vet inte vilken färg jag ska...
Svar
7
· Visningar
1 235
Senast: Xoya
·
Hästmänniskan Har för mig att jag läst att om det sker något vid ridning på gård så är det markägaren som blir ersättningsskyldig vid eventuellt...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: Strajder
·
M
Hästmänniskan Jag har en fråga som jag har grunnat på länge!! på min ponny står e och u med i hans licens men inte i passet.. hur sjutton kan det...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: susanne
·
Hästmänniskan Vilket försäkringsbolag har ni? Hur har dom behandlat er när ni behövt deras hjälp? Själv har jag haft Agria, har nu IF och tänker...
2
Svar
35
· Visningar
2 361
Senast: Praqua
·
M
Hästmänniskan Ja, är det nån som går/har gått där? Är det bra där? Vilken utbildning gick/går du? Hade du med egen häst? Jag funderar på att...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: midnight surprise
·
C
Hästmänniskan http://www.aftonbladet.se/stockholm/article855107.ab Hittade den här på Aftonbladets hemsida. Ett tivoli, brevid en ridanläggning...
Svar
14
· Visningar
2 056
Senast: åke
·
Hästmänniskan Har sökt på detta och hittar lite olika uppgifter. Om en person har egen gård och två-tre egna hästar, och hyr ut lösdriftsplats åt tre...
Svar
13
· Visningar
1 416
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Hade en häst ute på försäljning, en ringde och ville ha henne. Vu avtalade att han skulle hämta henne nu i onsdags. När han satt in...
Svar
13
· Visningar
2 918
Senast: mul
·
D
Hästmänniskan Måste skriva av mig lite. Är sjukpensionär och hatar verkligen att bo i lägenhet och att ha hästen 3km bort gör inte saken bättre. Har...
2
Svar
32
· Visningar
3 188
Senast: CRJ73
·
W
Hästmänniskan Har nyss köpt hästtransport. Ej ny men i tip top skick. Jag har 15 inhyrningar och frågan kom direkt. Hyr du ut den?. Ja, ska jag inte...
2
Svar
34
· Visningar
14 637
Senast: Vinja
·
Hästmänniskan Gjorde en vådlig luftfärd i lördags och har fått alltmer ont i min vänstra höft. Gör fa ont i vissa lägen,känns som om det brinner...
Svar
8
· Visningar
14 185
Senast: Morran
·
N
Hästmänniskan (Skriver lite anonymt så att ingen känner sig utpekad) Jag flyttade till ett nytt stall för ca två veckor sedan och då bad...
Svar
9
· Visningar
1 910
Senast: angelaL
·
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Gilette
·
H
Hästmänniskan Mannen vill köpa ny bil, Volvo V70, och jag inser att den inte kommer att få dra mitt nya hästsläp (suck). Jag kommer att behöva ett...
Svar
6
· Visningar
12 445
Senast: Fredag
·
V
Hästmänniskan Jag vet inte hur jag ska berätta det här för att det inte ska låta rörigt, men jag ska försöka. Då detta är en ganska allvarlig händelse...
2
Svar
21
· Visningar
2 770
Senast: Babbel
·
Hästmänniskan Vi flyttar till min och sambons första gemensama gård till våren :love: Med ett underbart hus och vackert läge finns också ett...
Svar
14
· Visningar
1 510
Senast: Pettsson
·
Hästmänniskan Får jag med en Peugot 607 dra ett enaxlat, tvåhästarssläp Valeryd Favoriten? Snabba svar, tack på förhand! :bow:
Svar
3
· Visningar
1 025
Senast: skuggi
·
Svar
0
· Visningar
214
Senast: Cosy
·