Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej jag har de senaste dagarna haft huvudvärk, illamående som jag tror har ett samband med att jag även har "ont" i nedre ryggen på ett...
Hästmänniskan
Jag ska nästa år börja på Hästgymnasium här i Uppsala.Men jag har två egna hästar..Har du gått på gymnasium och haft häst/ar samtidigt...
Hästmänniskan
Har sökt på detta och hittar lite olika uppgifter. Om en person har egen gård och två-tre egna hästar, och hyr ut lösdriftsplats åt tre...
Hästmänniskan
Måste skriva av mig lite. Är sjukpensionär och hatar verkligen att bo i lägenhet och att ha hästen 3km bort gör inte saken bättre. Har...
Hästmänniskan
Har nyss köpt hästtransport. Ej ny men i tip top skick. Jag har 15 inhyrningar och frågan kom direkt. Hyr du ut den?. Ja, ska jag inte...
Hästmänniskan
Jag vet inte hur jag ska berätta det här för att det inte ska låta rörigt, men jag ska försöka. Då detta är en ganska allvarlig händelse...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.