Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

T
Hästmänniskan Jag håller ju på att köpa häst, det är långt till där hästen bor, typ 50-60 mil. Det har varit 4 månaders leveranstid på henne...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: ancan
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag var med om en bilolycka i somras där jag fick skador på språngbenet och ett par leder runt det. Nu har jag...
Svar
19
· Visningar
1 620
Senast: MikaTela
·
Gnägg Vackra Nilah fotad av Dominique
Svar
0
· Visningar
161
Senast: fijja
·
Gnägg Nilah fotad av Dominique
Svar
0
· Visningar
119
Senast: fijja
·
M
Hästmänniskan Jag och Min sambo funderar på att köpa en liten gård där det finns mycket bra möjlighet till hästhållning.. Och nu har vi en...
Svar
9
· Visningar
2 157
Senast: maria_b
·
Hästmänniskan Jag har problem med mina knän till och från och söker nu efter tips på vettiga knäskydd eller något att ha runt knäna vid ridning som...
Svar
3
· Visningar
999
Senast: Punkity
·
T
Hästmänniskan Jag har länge undrat över begreppet "naturlig hästhållning". Vad är det, egentligen? Vad finns det för kriterier som skall uppfyllas då?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 388
Senast: Egonson
·
M
Hästmänniskan Har tidigare skrivit en tråd om en häst i stallet som skall säljas och nu har det gått undan och den är nu "såld" eller rättare sagt den...
Svar
12
· Visningar
1 272
Senast: Mindra
·
S
Hästmänniskan Har en lite trasslig historia att berätta... jag hade för ett par år sedan en då treårig fjordhingst. Han var jättesnäll o gjorde allt...
Svar
9
· Visningar
1 688
Senast: Svanhild
·
Hästmänniskan Är på god väg med vårt vindskydd till hästarna. Har ett problem, min far är här och hjälper oss och han pratade om att vi ev skulle...
Svar
7
· Visningar
3 752
Senast: taccotad
·
Hästmänniskan Jaha och så var man fast i torvträsket igen efter att ha lyxat med halm under en tid.. :crazy: Nyhetens behag tog slut ungefär samtidigt...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 521
Senast: Moneypenny
·
Hästmänniskan Lite frågor till er som producerar eget hö: Rent generellt - lönar det sig? Hur mycket behöver man producera för att det ska bli...
Svar
10
· Visningar
3 013
Senast: tgd
·
Hästmänniskan Jag har fått "hyra" in mig på ström hos en person där jag har haft mitt sommarbete. Det står som så: 3J, 6W max utgående spänning 11...
Svar
5
· Visningar
8 886
Senast: malinsky
·
Hästmänniskan hoppas den är på rätt.... Jag ska flytta i november hem hästarna, till mitt gamla stall. Var i helgen ich fixa upp allt, har inte...
2
Svar
21
· Visningar
2 313
Senast: Orkan
·
R
Hästmänniskan Hur ska ett praktikintyg se ut om man haft praktik i ett privatstall och sen ska skicka in det till skolor? måste man skicka efter...
Svar
1
· Visningar
2 242
Senast: jerseyko
·
Hästmänniskan Jag har nyss fått klart min sadelkammare och det är dags att inreda litegrann. Jag tycker att den är liten, vilket i och för sig kanske...
Svar
11
· Visningar
3 403
Senast: Milou
·
Hästmänniskan Är det någon som har koll på vad dessa ord kan översättas till? strimbläs snopp kronrand Håller tummarna att någon kan!! :)
Svar
4
· Visningar
2 579
Senast: Pazuzu
·
H
Hästmänniskan Idag kommer det en ev köpare och tittar på min häst. Eftersom hon bor så långt bort ska han få åka lastbil hem till henne vid ett ev...
Svar
5
· Visningar
1 240
Senast: diartistakasha
·
Hästmänniskan Har sökt lite här på forumet, men sökfunktionen är inte med mig ikväll och jag har inte körtkortsböckerna här. Om det står såhär...
Svar
8
· Visningar
1 712
Senast: Fredag
·
Y
Hästmänniskan Har verkligen ingen aning vad jag ska ha för färg i stallet. Det ska vara mörkgrönt på metallen men vad ska de va på boxväggarna...
Svar
17
· Visningar
1 543
Senast: josse_horsefreak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama