fixat å donat i mitt stall

Sv: fixat å donat i mitt stall

det här verkar blir en inspirerande tråd.
På torsdag kanske det blir av att fixa ridbanan....Börja åtminstånde, pappa som är lite kunig på på att fixa ska hjälpa till att sätta upp hörnstolparna så att vi får de bra, sen ska jag å min man sätta upp resten. vi borde klara det.:smirk:
Måste städa ur stallet också.
sen är det att fixa torv och maten sen är det klart att flytta in tror jag. Maten blir ju att komma samtidigt som hästarna, höet vill jag ha inne iallfall som är småbalar, hösilage får komma när hästarna är där.Torven kan ju komma någon vecka tidigare.
Sätta upp krokar i stallet, hinkar ska jag köpa m.m.

Det var ca 3 år sedan man måsta tänka på detta med eget stall, nu har man ju varit inackorderad och "slipper" tänka på sånt....

Sv: fixat å donat i mitt stall

Jag har grejat i stallet hela helgen. Från 7 på morgonen till 8 på kvällen. Har städat på rännet, ställt in garderober i sadelkammaren och skruvat upp sadelhängare i dom. Flyttat hästar och satt upp två sjukhagar m.m. Det kom två nya hästar idag och en i morgon.
Mycket nu.....

Liknande trådar

Gnägg Jag och min syster är så kluvna över hur vi ska göra med stallplats. Skulle inte haft någon tanke på att flytta, om det inte vore så att...
Svar
18
· Visningar
2 547
Senast: Linnea_
·
Hästmänniskan i den här huvudstaden är då inte lätt. Inte om man inte har lust att betala en himlans massa pengar i allafall. Just nu har jag båda...
Svar
9
· Visningar
1 938
Senast: Svamlan
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 526
Senast: moonstruck
·
S
Ekonomi & Juridik Jag jobbar som hästskötare och varit yrkesverksam i ca 3 år nu. Till hösten ska jag dock börja plugga och även flytta härifrån. Jag har...
Svar
3
· Visningar
1 253

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Kallbad

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar