Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

R
Hästmänniskan Nu är det så här att jag står i ett stall tillsammans med sex andra människor (eller ja våra hästar såklart ;)). När det gäller...
2
Svar
33
· Visningar
2 732
Hästmänniskan Vi ska flytta och letar ny gård för fullt. Efter att ha varit runt och tittat på ett antal gårdar så inser man ju helt klart att...
Svar
12
· Visningar
1 688
Senast: lilith
·
Hästmänniskan Börjar kännas aldelles för tråkigt att bara kunna longera hästen och köra mm.! För tävlade jag och allt möjligt.. Vist är jag för lång...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: Twigs_Honey_
·
U
Hästmänniskan Jag gjorde en omregistrering på mitt släp från 1300kg till 1500kg. Enligt registrerings bevis så väger släpet 630kg och jag får nu lasta...
Svar
11
· Visningar
1 548
Senast: Fredag
·
Hästmänniskan Bör man skaffa ett företag så att man kan göra rätt för sig när man hyr ut 2 boxar. Eller får man tjäna en viss summa utan att skatta...
2
Svar
24
· Visningar
2 277
Senast: EmelieR
·
Hästmänniskan När ni säljer häst, vilket kontrakt använder ni då och framför allt varför använder ni det? Jag har tidigare skrivit eget utifrån...
Svar
1
· Visningar
1 811
Senast: cardior
·
H
Hästmänniskan Det är så här va, att mammas gubbe lovade att bygga en paddock för 1,5 år sedan. Han har både grävmaskin och lastbil så han kan göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
9 328
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan Jag är inte säker på om jag lägger denna rätt... Moderatorn får gärna flytta den om det blir fel. Jo, vi ska åka och titta på...
Svar
8
· Visningar
1 108
Senast: Taxilock
·
P
Hästmänniskan Någon nämnde för ett tag sedan att man var tvungen att ha lädergrimma i transporten för att försäkringen ska gälla om det händer något...
2
Svar
29
· Visningar
2 636
Senast: Uddatyp
·
J
Hästmänniskan Juste så som rubriken säger! Vad är ert dröm inackorderingsstall vad skulle det inehålla för tjänster och hur skulle det vara...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 954
Senast: Anna_
·
M
Hästmänniskan Efter en dressyrlektion har jag nu rejält skav i baken, och det gör så ont!! :crazy: :o Vad kan man göra för att undvika detta?!? Vad...
Svar
8
· Visningar
1 353
Senast: mariannesv
·
Hästmänniskan Tjena allvetare!! har en fråga som jag sökt och sökt men inte finner svar på... Vi ska byta stallinredning och ska då ha stående...
Svar
4
· Visningar
784
Senast: stranger
·
H
Hästmänniskan Efter att ha hållt upp med ridning i 15 år har jag äntligen beslutat mig för att göra ett nytt försök. Jag red under tonåren, men...
Svar
15
· Visningar
1 472
Svar
0
· Visningar
94
Senast: Hannaa
·
Hästmänniskan Hur fäster man de i transporten? Ska man sätta fast grimskaftet och linda runt bommen eller? Fattar noll.. Sen undrar jag en annan...
2
Svar
27
· Visningar
5 816
Senast: Fredag
·
H
Hästmänniskan Man måste ju ha en gjuten betongplatta där man ska lägga stallgödsel. Varför måste man inte ha tak över? När man bara har platta så när...
Svar
10
· Visningar
2 354
Senast: Strajder
·
M
Hästmänniskan HjÄlp! Jag har gått i hästtankar ganska länge, och för någon månad sedan bestämde jag mig för att ta det stora klivet. Jag sökte...
Svar
15
· Visningar
2 241
Senast: Bintang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama