Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan ..för att skaffa egen häst? Det är väl en fråga som inte går att ge något generellt svar på, men det verkar som att jag aldrig kommer...
Svar
11
· Visningar
1 219
Hästmänniskan ber moderator flytta tråden omd en ligger fel - var osäker på var den borde ligga. Är numera hästlös, och komemr vara i minst ett år...
Svar
6
· Visningar
1 182
Senast: trazel
·
C
Hästmänniskan Förlåt om detta är fel forum men en tjej jag "känner", eller snarare känner till, köpte upp en häst feb 2006, efter 3-4 månader blev den...
Svar
7
· Visningar
1 168
Senast: Uddatyp
·
Hästmänniskan Jomen de är ju bara så självklart, det regnar givetvis idag och ska så göra hela dagen. Funderar på det här med provridning när det...
Svar
7
· Visningar
1 268
Senast: suisyola
·
S
Hästmänniskan ska bygga paddock av vår ena hage. Hagen går knappt att använda ändå för den är full med ogräs trots behandling. marken har blivit så...
Svar
11
· Visningar
1 004
Senast: Immer
·
M
Hästmänniskan Hur tycker ni att det är att ha egen gård? Jag funderar på att skaffa en nu men vet inte hur det kommer att bli. Tycker ni det är...
2
Svar
22
· Visningar
2 064
Senast: hästig
·
I
Hästmänniskan Skriver under anonymt nick, måste få "prata" av mig lite... Har väl egentligen inget ovanligt problem, jag är en av de som alltid...
Svar
15
· Visningar
1 534
Senast: amanin
·
V
Hästmänniskan Är det nån som vet hur det funkar att importera från Tjeckien? Jag vill veta allt om hur det går till!:) Det ligger ute annons från...
Svar
1
· Visningar
1 695
Senast: Masse
·
A
Hästmänniskan Ska lite kort försöka berätta min situation Jag har under en längre tid kännt ångest inför skolan, har haft en väldigt jobbig period...
Svar
5
· Visningar
1 126
Senast: angelaL
·
Svar
0
· Visningar
160
Senast: lomas_
·
F
Hästmänniskan Jag har varit och provridit en häst 2 gånger och bestämt mig för att ha honom på prov i 6 månader-12 månader. Allt känns helt rätt med...
Svar
14
· Visningar
1 415
Senast: mizz_perfect
·
Hästmänniskan Ja, flera vill ju ha hjälp med sina stängsel så nu startar jag en tråd där alla kan få hjälpa varandra :idea: Jag har kommit så långt...
Svar
14
· Visningar
1 174
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Har köpt en häst imp.danmark som har dankst pass måste jag fixa ett svenskt pass för attdet ska vara godkänt och för att jag ska få...
Svar
7
· Visningar
986
Senast: lisette_
·
Hästmänniskan Ja nästa helg börjar vi bygga hage men vad är skillnaden på isolatorer med och utan metallkärna? Vad rekommenderas? Jag har försökt...
2
Svar
23
· Visningar
6 429
Senast: Mynta2
·
M
Hästmänniskan Hej, för att ha ett bra horsemanship måste man arbeta ekonomiskt. Kan någon hjälpa mig att komma på olika saker som man inte behöver...
Svar
14
· Visningar
1 197
Senast: Pladder
·
Hästmänniskan Jag fick ett pm nyligen att Victors mamma Ida är död. Min stackars nordis har blivit moderlös. Blev helt tårögd när jag fick veta...
Svar
7
· Visningar
1 082
Senast: Korven
·
S
Hästmänniskan Jag måste bara ventilera av mig lite. Vill höra hur ni hade gjort och hur ni hade hanterat det? Känns som jag kanske är en aning för...
2
Svar
28
· Visningar
2 474
Senast: sweet_extraa
·
Svar
0
· Visningar
98
Senast: _L_