Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

H
Hästmänniskan Tänkte det kunde vara kul, nyfiken som jag är, att veta hur andra stallägare har det med olika regler osv. Några av våra regler...
Svar
18
· Visningar
1 930
Senast: lady_mike
·
A
Hästmänniskan ATT TÄNKA PÅ!!!! Skriv ALLTID kontrakt om du tänker låna ut din älskade häst eller lämna ut den på foder. Oavsett om ni har varit...
Svar
19
· Visningar
1 726
Senast: Rambolina
·
Hästmänniskan Nu är jag helt övertygad det ligger en förbannelse lagd på min tilltänkta ridbana... När vi efter ett år slit och släpp fått bort all...
2
Svar
33
· Visningar
3 738
Hästmänniskan Från en person som undrade om jag kunde erbjuda stallplats till en ponnyunghingst över vintern. Ponnyn blir visst en stor B eller liten...
Svar
12
· Visningar
1 300
Senast: KungTulle
·
M
Hästmänniskan en av tjejerna har i stallet har ej pass på sin häst,hon säger att detta ej behövs om man ej tävlar,men hur är det då med vacc och...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 566
Senast: arnlic
·
Svar
0
· Visningar
125
Senast: TwiggyM
·
T
Hästmänniskan ..vad ska man då tänka på? Nr till lantbrukstjänst har jag.... Men i hur god tid bör man ringa? Brukar det ta lång tid innan de kan...
2
Svar
34
· Visningar
3 530
Senast: Tokmaja
·
W
Hästmänniskan Hur löser ni ut/in från hage, lunchfodringar mm på helgerna? Om fullservice/ viss service ingår på vardagarna, vad gäller då på...
Svar
14
· Visningar
1 325
Senast: Orkan
·
B
Hästmänniskan Jag är 46 år och har återupptagit ridningen sedan ett par år tillbaka. Jag började rida islandshäst men har nu gått över till stor häst...
2
Svar
34
· Visningar
6 046
Senast: MataHari
·
Hästmänniskan Vet inte vart jag ska lägga denna tråden, men jag försöker börja här: Är ju så att jag går sista året på gymnasiet och ska göra...
Svar
12
· Visningar
3 317
Senast: Orvar
·
Hästmänniskan Om du är sjuk vad gör du som har egen häst ? drar du dig ner till stallet och mockar + rider ? Vill veta hur nui gör :D Mvh Emma
2 3
Svar
47
· Visningar
3 498
Senast: Alazan
·
Hästmänniskan Sitter här med ett brutet nyckelben och ett gäng sprickor i revbenen. Jisses vad ont det gör :( Hur fort vågar man sig upp på hästen...
Svar
19
· Visningar
12 211
Senast: CillaW
·
Hästmänniskan Ska nu göra om i stallet men vet ej vilken modell jag ska välja mer än att det blir liggande rör. 5cm i diameter är rören och ska sitta...
Svar
18
· Visningar
1 152
Senast: ang
·
Gnägg Modesty -03 e: Quite Easy u: Modett ue: Modesto äg: Jenny Fredricsson
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Modett
·
S
Hästmänniskan Om allt går som vi hoppas så köper vi en gård innom snar framtid:banana: Mycket slit och jobb kommer det att bli men förhoppningsvis är...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: LinnK
·
T
Hästmänniskan Behöver hjälp lite snabbt, håller på att bygga box till shettisen. Och nu till problemet, väggarna. Blir ju reglar och så förståss...
Svar
12
· Visningar
1 887
Senast: månFare
·
Z
Hästmänniskan Nyfiken fråga... Vill se om folk har toppjobb eller vanliga.. Berätta gärna vad yrket innebär osv och vilka arbetstider ni har samt när...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 475
Senast: NonStop
·
Hästmänniskan ...eller nästan, ska måla i helgen. Är själv jättenöjd. Hästarna har varit inne på inspektion och verkar godkänna det. Ska inte börja...
Svar
19
· Visningar
2 683
Senast: chrysler
·
M
Hästmänniskan Funderat lite på det här med spekulanter på hästar. När jag sålt hästar så har jag vid flera tillfällen tackat nej till spekulanter...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 629
Senast: Totola
·
S
Hästmänniskan I torsdags kväll så fångade min medryttare in en häst som var på rymmen. Hon visste inte vart den kom ifrån och ringde till polisen för...
Svar
15
· Visningar
1 818
Senast: whitetrash
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama