Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Sawanha går i spansk skritt sommar - 07
Svar
0
· Visningar
96
Senast: Tinen
·
Gnägg Sawanha stegrar sommaren 07
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Tinen
·
Hästmänniskan Visst finns det väl något bolag som försäkrar en häst som är över 16 år?
Svar
3
· Visningar
760
Senast: remmis
·
P
Hästmänniskan Ja, har ju en foderhäst på gång nu, men funderade på det här med vet. bes. Alla jag pratat med rekommenderar varmt att man gör detta...
Svar
11
· Visningar
1 314
Senast: jerseyko
·
Hästmänniskan Hur ser ni på det? Har jag som hästägare något juridiskt och moraliskt ansvar om jag har en minderårig medryttare? Moraliskt ansvar har...
Svar
7
· Visningar
2 118
R
Hästmänniskan Jag har en liten knasig fundering:crazy: Vi har en gård med stallplatser som vi hyr ut och naturligtvis så får man massor av frågor av...
2
Svar
27
· Visningar
2 878
Senast: Domino_s
·
L
Hästmänniskan Ska sälja min häst som jag tror jag kan få bra betalt för och flera har frågat om hon är till salu. Så jag funderar på budgivnig, men...
Svar
5
· Visningar
1 212
Senast: milena-sx
·
E
Hästmänniskan Någon som har erfarenhet av att leta mark till hästgård i Skåne? Är det svårt att hitta mark där kommunen gett tillstånd för hästar?
Svar
8
· Visningar
3 255
Senast: Enigma
·
Hästmänniskan Jag har varit medryttare i flera år nu men har aldrig hittintills haft nåt kontrakt med ägaren på nån av hästarna. Nu ska jag eventuellt...
2
Svar
22
· Visningar
2 196
Senast: Hannnaaa
·
Hästmänniskan Ok - känner att jag behöver er hjälp för att reda ut lite hur jag ska gå tillväga. Ska bygga ett helt nytt stall - ingen befintlig...
Svar
8
· Visningar
1 815
Senast: Iddefixen
·
S
Hästmänniskan Vet att det funnits trådar om det innan men inga särskilt givande där det egentligen står något. Ni som har erfarenheter av att ha...
2
Svar
26
· Visningar
5 479
Senast: LinnK
·
K
Hästmänniskan Detta kanske är HELT fel plats, och jag är beredd på 0 svar... MEN jag undrar trots allt om det finns några studerande i Trollhättan...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: kentflikkan
·
I
Hästmänniskan Har tagit hem propositioner för fölmönstring & stambokföring från två föreningar eftersom jag ville kolla vilket datum som passar mig...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: Månsane
·
Hästmänniskan Jag ägde för länge sedan ett sto efter torboldt. Hon var/är korsning med ett travarsto, fast egentligen vet jag inte om stoet gick ngt...
Svar
6
· Visningar
1 003
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Har lite funderingar över det här med utdömning, hur går det till rent praktiskt. Är det vet som meddelar försäkringsbolaget? Hur lång...
Svar
6
· Visningar
1 230
Senast: Spirit
·
W
Hästmänniskan Imorgon flyttar vi in i huset som vi köpt :) .. har äntligen ett eget stall.. :banana::banana: har köpt ett russ till flickan min, men...
Svar
2
· Visningar
920
Senast: Angely
·
M
Hästmänniskan Det är så att vi har hittat en gård som vi kanske vill ha men det ligger liksom en järnväg 50m från huset och stallet och annars intill...
Svar
13
· Visningar
2 212
Senast: kem
·
Hästmänniskan Hur har ni gjort när ni har sålt en sadel? Tycker ni att det inte är några bekymmer med att skicka iväg sadlar på öppet köp? Då menar...
Svar
5
· Visningar
868
Senast: mizz_perfect
·
Hästmänniskan Kronofogden har anbudsförsäljning på 11 hästar i Glimåkra nu på förmiddagen, någon som har varit där eller ska dit? Om jag fattade det...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 613
Senast: rosentorp
·
H
Hästmänniskan Kan du räkna? Jag har fått hjärnsläpp! Om jag bygger ett ridhus för 1 miljon, och ska avbetala ett lån på det på 20 år, med räntan...
Svar
8
· Visningar
2 130
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama