Anbudsförsäljning hästar

Sv: Anbudsförsäljning hästar

Nu har den 20:e passerat med en hel helg.Någon som har en fortsättning på historien??

De såldes till en kvinna i Sösdala för drygt 60.000, vet namnet men vill nån veta så får ni PM:a :)

Det gäller flocken på de 11 ston + föl?
Hur är det med shirehästarna då? Andra anbud juuu...

Hej alla glada!!

Jag köpte det ettåriga shirestoet! Kan glädja er med att hon har fått ett jättebra hem här hos mig med andra ettåringar att leka med:bump: !!!

De övriga shirestona hamnade tyvvär hos hästhandlare.

lite sent kanske men jag vet att shire hingsten åkte till slakt, av en handlare. Men det var bra att han inte finns mer, stackars pålle som han har växt upp.
Alla shirehästarna kom från ett shirestuteri men inte från det där de såldes.
Jag var där och tittade men ville inte köpa nått, men det var mycket positivt att stallägaren "piffade"till dem innan aktionen. personen budade nog mer då och hästhandladre hade inte en chans.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 122
Senast: QueenLilith
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 383
Senast: Lutten
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 677
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 795
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar