Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
182
Senast: TwiggyM
·
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Millan72
·
Gnägg Ett av mina PRE ston
Svar
0
· Visningar
101
·
Svar
0
· Visningar
136
·
S
Hästmänniskan Jag har fått en klumpsumma med pengar som jag hade tänkt spenderar på en digital systemkamera. Men det kommer bli en sadel i stället...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 420
Hästmänniskan Ja vart ska jag börja... Min häst har nu gått på bete sen i början på juni och när jag körde dit honom så var han jätte smal då han...
Svar
15
· Visningar
1 785
Senast: Capricorn
·
E
Hästmänniskan Jag har ridit barbacka på min häst i ett halvår nu på grund av att vi inte hittat en sadel som passar honom. Jag har börjat känna av att...
Svar
8
· Visningar
1 083
Senast: Angely
·
Hästmänniskan Mitt stall är invarderat av gråsuggor! Ingen tycks veta hur man tar död på dessa kryp. Jag vet att de inte är faliga för vare sig mig...
Svar
14
· Visningar
19 063
Senast: remmis
·
Z
Hästmänniskan Sålde en häst för 100 000 kr för ca tre veckor sedan.Vi hade (eller har fortfarande) den försäkrad i Agria A1 i 55 000 kr.Vi ville att...
Svar
19
· Visningar
1 704
Senast: ancan
·
T
Hästmänniskan Fick halvårspremien på min tant nu idag, ska ju ta bort henne till veckan så jag började fundera lite. Ska ju då alltså säga upp hennes...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: Ingridl
·
Hästmänniskan Har tänkt köpa ny och letar efter enaxlad, 2 hästar i mettalicblå eller svart. Tips mottages tacksamt! :) Inte för tunga!
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 096
Senast: EmelieR
·
S
Hästmänniskan Vet ej riktigt vart jag skall lägga den här så jag ber någon vänlig moderat flytta den i annat fall. Jag har funderat på det här med...
Svar
3
· Visningar
933
Senast: sweet_extraa
·
Hästmänniskan Hejsan! jag ville bara dela med mig lite av hur mina sista månader har sett ut med mina djur. 12åriga hunden började andas tyngre & var...
Svar
5
· Visningar
1 178
Senast: zeus
·
S
Hästmänniskan Nu har jag ridit Rico ett tag och nu har vi bestämt att jag ska bli fodervärd åt honom. Ska bli så roligt. Här kommer lite bilder på...
Svar
4
· Visningar
1 210
Senast: renatechampion
·
S
Hästmänniskan Hur mycket tjänar ni i månaden? Vill se vad folk tjänar så jag inte tar på mig något som jag inte kommer ha råd med.. Jag har i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 297
Gnägg mitt i fotograferingen skakde hästen av sig mygg. detta är resultatet. så alla ni som undrar hur en häst ser ut när den skakar sig, kan...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Cilla
·
Hästmänniskan Vi ska sätta staket runt 1 ha, och jag skulle behöva hjälp med var man köper stolp/tråd mm bäst och billigast? Vi ska ha trästolp och...
2
Svar
24
· Visningar
3 302
C
Hästmänniskan Japp, dags att skriva kontrakt, men hur är det nu, får jag, som ej ännu fyllt arton stå som ägare? Det skulle ju kännas bra, eftersom...
2
Svar
24
· Visningar
2 462
Senast: Copydrew
·
Hästmänniskan Om ca ett år kommer ja göra företag av vårat stall, där vi har inakorderingar. Vill bli på läst nu vad som gäller med moms o skatter...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: saila
·
B
Hästmänniskan Hejsan! Där jag bor är det en som nyss har flyttat in, altså i samma by! Och hon har Märkt att det finns så mkt hästar i Hög som...
Svar
1
· Visningar
1 008

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka