Asfalt i stallet?

Sv: Asfalt i stallet?

Du får titta i mitt stall nästa gång du är här...;)

Asfalt sedan 1981 -still going strong:)

vi ska lägga asfalt, frågan är bara när vi hinner nu... mkt att bygga...

Du får titta i mitt stall nästa gång du är här...;)

Asfalt sedan 1981 -still going strong:)

Va?! Har du asfalt i stallet?? Hade jag verkligen ingen aning om, haha.. Där ser man, får väl ta en närmare titt på det nästa gång jag är hos er.

:D Ja, ja, det är väl din höga ålder...;)

Hälsa konvalescenten!

:D Ja, ja, det är väl din höga ålder...;)

Hälsa konvalescenten!

Hahahaha, ja det är nog så :rofl::rofl:

Han hälsar så gott tillbaka!
Just nu är han allmänt odräglig förresten, hhan har heelt glömt bort hur man ska bete sig, väluppfostad, vad är det? Usch för jobbiga konvalecenter.. :angel:

Ursäkta för trådkapning.

Har också tänkt på detta med hovarna, dock kommer jag att ha permanent bäddar eftersom vi har kallstall, annars får man nog se till att ha ordentligt med spån.

Eller gummimattor + spån, det borde funka bra det med samt bli lite varmare. :)

Mina hästar står så gott som aldrig inne mer än vid extra fodring och skötsel så jag skulle nog vilja ha asfaltsgolv

Liknande trådar

Anläggning Jag och familjen är nyinflyttade på en liten gård, med ett gammalt slitet litet stall. Nybygge ligger några år fram i tiden, vi vill...
Svar
5
· Visningar
1 172
Senast: escade
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 149
Senast: As_Vegas
·
Anläggning På min gård finns en ganska stor ladugård som stått tom i många herrans år. Golvet i själva stalldelen är ojämnt, sprucket och dessutom...
Svar
9
· Visningar
4 853
Senast: Gimlan
·
L
Anläggning :love:Jag har tillsammans med min man fått chansen att för en riktigt billig peng ta över en gård av en gammal god vän till...
Svar
18
· Visningar
3 075
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama