Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

J
Hästmänniskan Vad har ni för erfarenheter av att hitta medkuskar/ryttare till shetlandsponnier? Det verkar helt hopplöst att hitta någon som är...
Svar
7
· Visningar
1 067
Senast: cubox
·
Hästmänniskan Har en väldigt enkel fråga.... Är det lämpligt att släppa en 6 månaders hingst tillsammans med ett annat sto....?....Hingsten är...
Svar
11
· Visningar
1 125
Senast: syrran
·
D
Hästmänniskan Jag jobbar, tränar och rider flera hästar per dag. Men hur lägger ni upp er personliga ryttar "gympa" / övningar inför tävling eller...
Svar
11
· Visningar
1 693
Senast: Ilion
·
E
Hästmänniskan min fråga är... vem tycker ni ska betala?? Min häst är ute på foder. dock gjordes ingen vet. besikting innan fodervärden tog över...
2
Svar
24
· Visningar
2 414
Senast: Erikan
·
A
Hästmänniskan Vi är i husletartagen och jag undrar lite vad det kostar att bygga ett stall på 6 boxar o spolsplita. Jag förstår att det kostar olika...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Masse
·
Svar
0
· Visningar
116
Senast: gutenviks
·
Gnägg Mysen och Adriana Adriana är 2 år gammal på bilden
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Hannaa
·
Hästmänniskan Jag & syrran ska snart stalla upp hästarna i ett nytt stall. Boxarna är fina men golven är ojämna trävgolv vilket inte gillas av varken...
Svar
19
· Visningar
2 874
Senast: Taxilock
·
Hästmänniskan I vårt stall bor 3 hästar och en get. I stallet finns 3 boxar samt en spilta som är obebodd och används för skötsel. Geten bor på en...
Svar
7
· Visningar
1 192
Senast: ch791022
·
Hästmänniskan Jag och min sambo har köpt en gård! Weee va roligt det är. Problemet jag har nu är att vi inte får flytta in fören februari och när vi...
Svar
19
· Visningar
1 444
Senast: Pinkilly
·
Hästmänniskan I mina hyreskontrakt till hyresgästerna i stallet har jag tagit med att "skador som inte uppstått genom normal förslitning ersätts av...
Svar
6
· Visningar
1 398
Senast: Miaa
·
M
Hästmänniskan Jag blir så j*vla trött och ledsen, ger snart upp!!! Efter att ha letat hela året och tittat på fler än 25st hästar hade jag äntligen...
2
Svar
28
· Visningar
2 961
Senast: plasto
·
Hästmänniskan Tänkte höra vilken typ utav företag ni som har stall/hästar har? Behöver själv stara företag nu där hästarna, i alla fall några av...
Svar
16
· Visningar
1 438
Senast: neve
·
Hästmänniskan Jag skulle vilja ha tips på hur jag kan höja stängslet till en av mina hagar. Har idag stolpar som bara är ca 1,3 m och skulle behöva ha...
Svar
5
· Visningar
1 938
Senast: Bollen
·
Hästmänniskan varför kan dom inte bara höra av sej? över 1 vecka sedan jag ringde... o jag har även mailat.. Det gäller utbetalningen av Pluttens...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: Stall lilla heda
·
Hästmänniskan Vi håller på att bygga nya boxar i stallet och nu är frågan vad vi ska ha för boxlås. Vi vill helst inte ha dessa, eller liknande...
2
Svar
28
· Visningar
8 913
Senast: Kockan
·
Hästmänniskan HUR kan det gå ihop med dessa vikter: Max släpvagnsvikt: 1500 Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1570 Skattevikt: 1620 Totalvikt...
Svar
6
· Visningar
1 013
Senast: boccia
·
Gnägg ...efter påtryckningar, exteriörbild på omusklad Bonic.
Svar
0
· Visningar
142
Senast: TwiggyM
·
Svar
0
· Visningar
101
Senast: SeSaN
·
Hästmänniskan Vet inte om denna tråd ligger på rätt. Hela sommaren har jag passerat ett stall där det finns 3 hästar. Dessa hästar står i 2 hagar...
Svar
17
· Visningar
1 437

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka