jag eller fodervärden?

Sv: jag eller fodervärden?

jo det är bara att ta tag i det :p

det är inte så att jag inte sagt något, utan jag får helt enkelt inget svar...
eller rättare sagt, jag får ett svar IRL när jag pratar med henne.
och sen ändrar hon sig när hon kommer hem och sms:ar mig.

när jag först pratade med henne IRL så var det inga problem hon skulle så klart stå för kostnaderna.
Fast sen när hon kom hem fick jag ett sms av henne att hon inte ville betala. :confused:

nåja,snart kommer räkningen då har jag anledning att pressa henne lite ;)

åh, gud så skönt.
hoppas min prins också blir frisk snart.

:)

jo precis,tyvärr så gjordes besiktningen en månad innan jag satte ut annonsen... sen tog det ytterligare ett tag innan jag bestämt mig för vem som skulle få ta hand om honom.
(fråga mig inte varför jag dröjde en månad med att sätta ut annonsen efter besiktning ;) )

jag menar det. som fodervärd så är det ju att "prova på att ha häst"... och det innebär även om hästen blir skadad under tiden. (om nu inget annat kommit överrens om)

När hon hade ångrat sig ang betalning och hörde av sig via sms så skrev hon " ja, men det känns ju inge roligt... "
som att det skulle ha något med saken att göra?

som någon tidigare skrev; om man inte har som tanke att fullfölja ett kontrakt , varför skriva under?

jag är tacksam för alla era svar, blev lite osäker på om det var jag som tänkte i konstiga banor :D

Håller med, hon har ju skrivit på kontraktet. Själv så har jag äntligen en fodervärd som inte är "rädd" för att betala och det är så skönt :bump: är van att ha folk omkring mig som gärna försvinner så fort det är nånting som kostar mer än det dom räknat med :crazy: Jag tycker att du ska stå på dig.

åh, gud så skönt!
min fodervärd verkade från början inte vara rädd för att betala när det krävdes... men nu känner jag bara att jag ångrar hela beslutet att sätta ut honom på foder :(

Liknande trådar

Hästvård Nu behöver jag lite inputs och förslag gällande mitt 14-åriga sto som jag har haft i fem år och som aldrig varit skadad under den tiden...
2
Svar
28
· Visningar
4 267
Senast: Ida94
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 897
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 015
Senast: Crossline
·
Hästvård Skulle behöva lite tips ang min 13 åriga ponny. Denna lilla häst har varit på kliniken otaliga gånger men känns som grundproblemet...
2
Svar
20
· Visningar
3 896
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar