Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Pratade precis m Sveland, pengarna för Plutten är påväg så nu åker vi ner till Småland på fredag o köper den nya! Det känns verkligen...
Svar
8
· Visningar
1 337
Senast: Piruette
·
E
Hästmänniskan Någon här på buke som är ridlärare? Isf; - vad har du för utbildning (och vart ubildade du dig)? - trivs du med ditt jobb (och hur...
Svar
7
· Visningar
1 451
Senast: lilith
·
Hästmänniskan är det ett måste för att få försäkra??
Svar
9
· Visningar
1 092
Senast: Piruette
·
R
Hästmänniskan Efter mycket om och men verkar det ordna sig med praktik så jag kan söka till hippologen. Har fixat så jag får komma till en...
Svar
6
· Visningar
772
Senast: Punkity
·
Hästmänniskan När ni är ute och transporterar era hästar, kör ni på väggrenen för att låta andra bilar komma förbi? Själv tycker jag det är otäckt...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 412
Senast: fetanten
·
Hästmänniskan vet att de vart mängder me sånna här trådar men... Letar medryttare till min polle har hittat en tjej som de funkade bra med nu ska...
Svar
11
· Visningar
1 346
Senast: Nate
·
Hästmänniskan Jag har en holländsk import, men jag köpte honom här i Sverige. Jag har hans Holländska pass. Nu ska JAG sälja honom och jag har inget...
Svar
3
· Visningar
1 208
Senast: token
·
Svar
0
· Visningar
119
Senast: verrdogan
·
Svar
0
· Visningar
107
Senast: verrdogan
·
Hästmänniskan Hur stor ligghall/vindskydd måste man ha för 4 shettisar för att det ska vara godkännt?
Svar
2
· Visningar
789
Senast: arabia
·
Hästmänniskan Vi håller på att fixa i ordning paddocken och då ska vi ha belysning till den. Nu kom frågan upp.... vad ska man ha...:confused: Vad...
Svar
2
· Visningar
1 622
J
Hästmänniskan Jag sitter här och räknar lite på vad det egentligen kostar att hyra ut stallplatser, och vad jag får fram så lönar det ju sig inte alls...
2
Svar
28
· Visningar
4 189
Senast: babbus
·
Svar
0
· Visningar
171
Senast: lillbeka
·
Hästmänniskan Vad gäller egentligen när det gäller totalvikter på lastbilar. Är det vanligt att det enkelt går att ändra totalvikterna på dem ...
Svar
1
· Visningar
1 138
Senast: Masse
·
Hästmänniskan hur man skaffar sig en lite utbildning till ridlärare??? Jag är INTE så intreserad att jag vill läsa på Hippologen i två år...
Svar
15
· Visningar
1 388
Senast: EmelieR
·
S
Hästmänniskan Tanken är att det kommer att vara mellan 5 och 10hästar i stallet som går på lösdrift och givetvis måste då en välutänkt gödselhantering...
Svar
19
· Visningar
1 759
Senast: Spider84
·
Hästmänniskan Jag har ett stall byggt av lekasten (heter det så tro) Inte nybyggt. Första hösten i det här stallet. Alla 8 fönstren och dörren öppen -...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: Zelma
·
Gnägg var på utställning 18 augusti 2007 o kom tvåa med gammel mannens tjocka mage!
Svar
0
· Visningar
146
Svar
0
· Visningar
100

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Sytråden del 4