Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har en holländsk import, men jag köpte honom här i Sverige. Jag har hans Holländska pass.
Nu ska JAG sälja honom och jag har inget...
Hästmänniskan
Jag sitter här och räknar lite på vad det egentligen kostar att hyra ut stallplatser, och vad jag får fram så lönar det ju sig inte alls...
Hästmänniskan
Tanken är att det kommer att vara mellan 5 och 10hästar i stallet som går på lösdrift och givetvis måste då en välutänkt gödselhantering...
Hästmänniskan
Jag har ett stall byggt av lekasten (heter det så tro) Inte nybyggt. Första hösten i det här stallet. Alla 8 fönstren och dörren öppen -...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Hundavel & Ras Fast eftersom vi kan utbyta stamtavlor med hundar registerade i KC känns det skumt att de "skyller" på landets ursprungsklubb när sagda...
Hästmänniskan Jag är ofta lite skeptisk till de där som kör blandningen mellan medryttare och ridskola. Mycket pga upplägget jag såg på de som var den...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.