Sv: Hjälp

Hej
Tänkte bara säga att om man vill kolla up en person som TS, har namn och ort så kan man ringa skatteverket eller polisen.

Sv: Hjälp

För din egen hälsas skull ...släpp det där NU !
Vet att det är orättvist och taskigt gjort. Att vissa personer mår så himla dåligt att de bara måste förstöra för andra, kallas avundsjuka.:devil:
Men trösta dej och din kompis med att i slutänden så är det person 1som kommer att må sämst, hon som smutskastat andra. Skitpratare gör man gott i att strypa bränsle tillförseln åt. Att djurskyddet nu har gjort ett besök i stallet och gett sitt intyg med godkänt är väl värt guld iallafall ?:angel: Person 1 och hennes elaka vänner har alltså grävt sin egen grav, tycker jag. För vem kommer att lita på dom i framtiden ? :eek:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 524
Senast: Mia_R
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 637
Senast: Gunnar
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 728
Senast: LiviaFilippa
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 122
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar