Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du taggade mig och jag svaradeJag kan inte se att jag skrivit en enda rad om dig, förutom hur du uppför dig mot TS. Och jag sätter punkt där.
TydligenSpelar det någon roll?
Fr man bete sig hur som helst för det?
Fattade du ingenting av vad @hundtant skrev då eller? För ditt "svar" var ju inget svar om det iallafallDu taggade mig och jag svarade
Skönt för dig att din klan hänger medFattade du ingenting av vad @hundtant skrev då eller? För ditt "svar" var ju inget svar om det iallafall
Det är just sånt här jag menar. Du skriver till ett BARN. Varför beter du dig såhär? Vad får du ut av det? Det är så otroligt ohälsosamt beteende bara.Skönt för dig att din klan hänger med
Nej allt det som du skrev fattar jag också!
Men jag tycker att man för minskar det som BRUKAR räknas som brott om man skriver:
Som att det bara råkar bli så om man är stressad. Men alltså jag kan lova att domflesta NORMALA människor skulle INTE göra såna brott mot nån pågrund av att man är stressad utan då är det nog nåt som är FEL på den personen.
Jag tycker ärligt att det är sjukt skrämmande att många INTE tycker att det är helt fucked up.
Somsagt JA jag fattar att dåliga arbets villkor osv gör så det är större risk för sämre vård och sånt. Men från det till att rakt av ut sätta andra för över grepp är det VÄLDIGT stor skillnad tycker jag.