Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen streaming tjänst som kostar pengar!
Det måste vara liksom "lätta" saker. Så tillexempel true crime som jag brukar lyssna och kolla på ibland eller poddar om dåliga händelser osv som olyckor eller sånt funkar inte.
Jag gillar endel historia men då är det ju ofta krig eller mord eller såna saker så det funkar inte nu
Några saker som jag kan kolla på nu är några youtube kanaler som är familje vloggar ifrån familjer som har många barn. Som brukar göra som glada och "lätta" vloggar. Och även en familj i England som har ponnyer som tjejen tävlar mycket med och dom har byggt ett stall osv så endel av dom videorna kollar jag på också.
Sen så gillar jag Antik rundan och Det sitter i väggarna på svtplay. Men jag har redan sett alla som finns nu tror jag men såna program liksom.
Och lyssna på så brukar jag mest lyssna på p3 dokumentär och p3 historia och nån historie podd som jag inte minns namnet men dom funkar iallafall inte nu.
Men kanske kan ge lite tips vad jag gillar iallafall. Och somsagt det får inte vara om "neggativa" saker. Youtube kan funka på engelska men inte poddar och sånt.
Jag skulle upp skatta jätte mycket om nån har bra tips som kan få tiden att gå lite!