Är jag egoist eller är de andra själviska?

Sv: Är jag egoist eller är de andra själviska?

Ston som har sitt föl vid sidan brukar nöja sig med det sällskapet, tror inte du behöver vara orolig. De är ju två nu:-)

Om du ändå har tänkt transportera dem- varför inte ta hem dem - ställa dit din vallack i det stallet istället?

Sedan när du fått allt klart tar du hem vallacken också.

Nu är vi inne på de sista dagarna, puh..
Mina boxar hemma är för små att ha bägge i , mamman är över 170.
Valacken går i lösdriftshagen, och kan inte stå på box:cool:

Jag tycker inte att det är egoistiskt! Förstår inte hur svårt det kan vara att ge lite hö, särskillt om det redan står framställt.
Hur många hästar står i stallet? Tänkte om det är så många så dom andra känner att dom inte hinner med din häst (skulle ändå vara konstigt eg.)
Har dom inte tänkt på att dom kan behöva hjälp med sina hästar en vacker dag?

Jag är ensammamma och har inte tid att "hänga" i stallet, så de som jämt är där förlitar sig på varandra, antar jag

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 732
Senast: Mia_R
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 346
Senast: Ajda
·
Anläggning Hej! Jag har ett litet eget stall hemma med 2 1/2 box alltså 1/2 är en ponnybox med plats upp till stor C-ponny. Jag har funderingar på...
Svar
15
· Visningar
1 700
Senast: Miljon
·
Avel Nu har jag haft ut vet och mycket riktigt är stoet tomt. Eftersom vi har egen hingst tog vi hem honom från betet direkt och har släppt...
Svar
4
· Visningar
1 431
Senast: Cornelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Kattbilder #10