Foderautomat!!

Sv: Foderautomat!!

Har hittat en grindöppnare som går på battri! :banana:

Har fantastiska grindöppnare som går på solceller. De bara går och går och går..År efter år.

Var hittade du den? Vad kostar den? Planerar att bygga någon automatlösning till våra hästar och är intresserad av alla tips!

Jag vill också veta var du fick tag i dem. Och tycker du att de fungerar bra ?
Ngn annan som har erfarenhet av denna typ av lösningar ?
Finns det inte en skaderisk med att grinden far iväg så där ?
För det måste väl bli en väldig snärt när gummigrinden släpper ?

Finns det någon som har undertråd också? Hur funkar det? Om man har en glupsk häst som smiter in till höet tex.. hrm..

Men se där ja! Den där får man nog gå och titta närmare på. Tack för tipset!:bow:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
471
Senast: Lejd
·
Hästmänniskan Jag tycker att vi behöver en tråd där vi som lider av någon typ av psykisk ohälsa kan peppa varandra och bolla lite tankar kring vårt... 2
Svar
20
· Visningar
2 489
Senast: Brassneck
·
Hästmänniskan Jag är en tjej som ska börja gymnasiet till hösten. Jag har sökt in till hästskötar linjen i första hand och djursjukvård i andra hand...
Svar
14
· Visningar
1 175
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Vad använder ni för hörlurar när ni rider? Spanat länge nu på en lösning. Vill komma från att fippla med mobilen om det ringer, sen så...
Svar
5
· Visningar
450
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Bråkande hundar
  • Valp 2025