Jag blir galen på mina inhysta

Sv: Jag blir galen på mina inhysta

Kokar över gör det nog för oss alla någon gång i bland.
Har man desutom innan gjort allt i sin makt så kanske det är lättare a tt ta till en högre röst för att få sin sak förstådd

"svammligt men hoppas ni förstår"

Sv: Jag blir galen på mina inhysta

Kokar över gör det nog för oss alla någon gång i bland.
Har man desutom innan gjort allt i sin makt så kanske det är lättare a tt ta till en högre röst för att få sin sak förstådd

"svammligt men hoppas ni förstår"

Jag förstår. Och som sagt att den tjejen jag hade bekymmer med flyttade ut sin häst. Hon har även mognat med åren då jag vet att hennes nuvarande hyresvärd är nöjd med henne. Så jag har inga onda känslor för tjejen idag.

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
9 456
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 411
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 386
Senast: Ullmerkott
·
Anläggning Hej! Ni som är inackorderade eller har inackorderingar.. Har funderingar kring både prissättning och formulering.. Jag har2 st...
2
Svar
31
· Visningar
2 956

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Transport med fronturlastning
  • Dressyrsnack 17
  • Rider ni med snokrem?