vinkelina

Trådstartare
visst känns det surt ibland, då man bara ser pengarna flyga iväg.

visst gillar ja min häst, men ibland blir det lite för mycket. har henne på foder ännu bara, men måste nästan handla all utrsutning ny, för den som hon har är ganska dålig. ägarn kommer inte att betala nått, för det är meningen att ja ska köpa henne senare.

ibland vill man vara en rik liten unge som får allt man pekar på, inte samboende med en studerande, så man lever i princip på en lön.

Sv: ekonomi

Fast om du väljer att köpa allt nytt istället för begagnat så får du ju skylla dig själv lite.

Sv: ekonomi

hittills har ja köpt nytt, men har varit bortstar, grimma o såna småsaker, som ja inte vill ha begagnat. regntäcket oxå nytt, men billigt från b****s

vissa saker vill man ha nya, vissa kan man tänak sig begagnade

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 494
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 297
Senast: Edla
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 574
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 438
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar