Låta flera titta på hästen eller en i taget? Hur gör du när du ska sälja häst?

Sv: Låta flera titta på hästen eller en i taget? Hur gör du när du ska sälja häst?

Det värsta var för mig att jag väntat till jag ansåg att allt var klart innan jag sagt något till barnen. Som självklart blev otroligt besvikna. Kändes svårt att förklara att vuxna kan bete sig så.

Men som sagt, det kanske var lika bra. Vi har idag fått låna en shettis som är perfekt för oss. Kanske var det meningen att vi skulle vänta på henne.

Sv: Låta flera titta på hästen eller en i taget? Hur gör du när du ska sälja häst?

Jag skulle nog med tagit ut flera samtidgt! Mest för att se om det finns någon som passar hästen bättre elelr någon som jag känner större förtroende för!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 328
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 412
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 863
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar