Hjälp! Jag är sned!

Sv: Hjälp! Jag är sned!

S-formade rygg: kan också vara scolios. Har en ortoped tittat på din rygg? I annat fall be om en remiss dit.

Har fått remiss till ortoped 5 nov.Hoppas de är noggranna! Vill verkligen bli kvitt det här:(

Jag har blivit bättre och har kommit igång med promenader.Var till ortopedkliniken och iom att smärtan i benet avtagit så har diskbråcket börjat självläka.Ortopeden tyckte inte jag ska börja jobba ännu för ryggen är inte bra ännu och jag behöver fortsatt sjukgymnastik.Men läkaren här på hemorten var av annan åsikt; den 19 nov ska jag prova att börja jobba.
Får väl se hur det går,jag är ju inte bra ännu.Men jag är så otroligt glad när jag kan gå och till helgen kanske jag ska prova skritta pållan:)
Förresten är jag inte lika sned mer heller,men det ska jag träna upp.

Liknande trådar

Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
5 673
Senast: Josofinito
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 416
Senast: Tassa
·
Hästmänniskan Jag är ny här på Bukefalos :) skulle behöva veta vad ni tycker, varning för längre ts men känner mig verkligen hjälplös. Har ridit på...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 277
Senast: Cha9
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Har haft semester i snart fyra veckor och mest bara blivit deppig. Det här med semester är verkligen ingenting för mig. :( Jag känner...
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt