Uppsagd! (långt)

Sv: Uppsagd! (långt)

? Är det hennes stall alltså ?

Jag tycker att du ska prata igenom detta med henne lugnt och sansat. Man kan säga mycket när man är lite ur balans.

Det skulle aldrig ha gått. Hon gick verkligen över gränsen och högt över vad jag tolererar. Dessutom så bad hon mig dra åt helvete, så jag har ingenting mer att säga denna människa:devil:

skönt att det löste sig för dig men det verkar ju helt sjukt att hon skällde ut dig då du var snäll och kom in och allt. men men, ny start, nya tag. Lycka till i nya stallet!

Men jisses, stackare.

Skönt att det löst sig för din och hästens del.

/M

Tack alla! Idag känns allt lite bättre.

Bara lite jobbigt att behöva gå in och ta tag i allt hos den galne människan. Men men, det löser sig nog det också :)

Men bara bli utslängd på det viset? Har du inte betalt för o ha hästen där hela månaden?

Det tyckte jag också lät konstigt. För man har väl uppsägningstid även på muntliga avtal?

Lycka till i det nya stallet i alla fall!

Jo, hon sa att vi har en månads uppsägningstid. Men jag menar, skulle vår häst stå ensam i hennes stall i en månad?

Jo vi har betalat månadshyran för hela månaden, men den vägrar hon nu att ge tillbaka.
:mad:

Världen är full av lustiga människor!
Herregud!!
Vilket spån!

Jag kan inte annat än att hålla med. Snacka om att man fått hålla nerver och händer i styr när man diskuterat med henne:mad:

har avrit med om samma sak som du.. fast med en stallchef. hon slog våra hästar, lätt bli att ta in dom om dom tappat grimman i hagen,ibland lätt hon dom stå kvar inne utan fylla på vatten och liknande. enbart för att hon hatade mej och min syster. alla hästar i stallet förändrades då hon gav sig på dom med. nu 3 år senare är fortfarande en av våra skygg vid hastiga rörelser. lyckligtvis fick ägaren reda på detta till slut. efter att vi blivit utslängde (pga att vi försvarade en kompis hon fått att gråta) fick senare reda på att hon var både narkoman oh psykiskt instabil! så hon är inlagd nu och vi är välkomna tillbaka till stallet:) alla straffas så småningom:)

SLOG hon era hästar?!:eek:
Fy för..

Men synden straffar sig själv, oftast. Nu slutade det med att vi flyttade vår häst 3 timmar hon flyttade sin. Det kändes som en skön hämnd:devil:
I och för sig inte roligt för hennes häst, men det var hon som satte mig i sitsen.

Ok, då förstår jag. Missade det där med att eran häst då skulle stått ensam. Hoppas det blir bättre i nya stallet!

Låter helt sjukt! Kan inte förstå folk som slår sina eller andras hästar. :mad:

Hej igen.
Nu har vi varit och SKRIVIT KONTRAKT på det nya stället, och jag har strött hennes nya box och så.
Om någon timme så kan jag lugna min kropp igen..

se detta som en lärdom bra att du skrivit kontrakt denna gång!
lämna den andra skiten bakom dej! och ta nya tag och njut av din häst:):):)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 545
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 328
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 424
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 504
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud