Hästbox..

B

brosen

Heej

Jag har ett litet stall men 1 stor box och tre spiltor i som jag funderar på att bygga om..
Ska skaffa en till häst ich den Måste ha box..
och vi har en ardenner, och funderade då på om man ska göra boxen till ardennern lite större änn till en vanligt häst på ca 1.60?

Sv: Hästbox..

Är spiltorna bredvid varandra kan du slå ut spiltväggarna och bygga vägg med dörr bakom så har du en stor box till :idea:. En ardenner tar inte mer plats än en annan häst med samma mankhöjd. Möjligtvis behöver den bredare boxdörr :angel:. Tänk istället på att en tung häst kräver mycket strö i boxen för att inte få liggsår...

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 979
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 497
Senast: WildHorse
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 010
Senast: BornAgain
·
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 842
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka