Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hur mycket betalar ni för mockning?
Svar
2
· Visningar
787
Senast: ZOFUS
·
J
Hästmänniskan Hej alla Buke-människor! Har varit en doldis och bara läst andras trådar här på forumet, men nu har jag ett problem jag måste få...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: buschiq
·
Hästmänniskan Vad har ni för utbildning? Vilka program/högskolor har ni gått? Vad har ni blivit? Hur ser eran lön ut? Själv har jag precis börjat...
2
Svar
35
· Visningar
2 913
Senast: Ewelina
·
I
Hästmänniskan Om man säljer en häst, som blivit veterinärbesiktigad U.A Som sedan får problem med tex ett ben hos nya ägaren. Det klassas väl inte som...
Svar
6
· Visningar
1 231
C
Hästmänniskan Den här tråden vänder sig till er som är fodervärdar och till er som är hästägare som har hästen utlånad på foder. Vem betalar...
2
Svar
38
· Visningar
2 333
Senast: ekedal
·
A
Hästmänniskan Kan man lagligt ha 6 hästar inhysta utan att driva stallet som ett företag? Varje häst betalar i genomsnitt 1500 kr, dvs, de (min...
2
Svar
36
· Visningar
4 357
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Hej,vet inte om jag lägger denna tråd rätt (flytta den om den är fel). Denna frågan handlar om rutiner i stall och för/naktdelar att...
2
Svar
36
· Visningar
2 927
Senast: NovaAngel
·
X
Hästmänniskan Jag ska eventuellt köpa en häst, ska titta på den en gång till och så först men om den verkar bra så ska jag nog köpa den. Har aldrig...
Svar
4
· Visningar
1 456
Senast: Mynta2
·
P
Hästmänniskan Jag beställde för 3 veckor sen fälgar från ett transportföretag så jag kan få på mina vinterdäck på transporten. Leveranstiden skulle...
Svar
12
· Visningar
1 177
Senast: Pacific
·
Hästmänniskan Jag behöver goda råd om hur följande situation kan lösas. En nära bekant till mig har sin häst inhyrd i ett stall som har ett 15 tal...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 872
Senast: Rebeccab
·
R
Hästmänniskan Har ett litet problem jag önskar hjälp med. Har tagit en häst på foder och den hade då rejäla hovsprickor, detta var enligt ägaren...
Svar
2
· Visningar
912
Senast: Masse
·
Hästmänniskan artikel i nwt Ja, vilken hästmänniska skulle inte skriva under på det! Men vad tror ni, är det den grundläggande personligheten...
Svar
3
· Visningar
1 184
Senast: settis
·
Hästmänniskan Är det någon som vet mer preciserat hur ett stall ska vara byggt för att räknas som kallstall? Jag tolkar benämningen som så att det...
Svar
14
· Visningar
4 552
Senast: Bubbla
·
Hästmänniskan Hur är det egentligen med det här med att sälja häst, men med återköpsrätt, dvs att hästen inte kan/får säljas till tredje person utan...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 810
Senast: travtjejen
·
S
Hästmänniskan Ja, som rubriken lyder. Har börjat kolla lite på sommarjobb nu (blir 16 i sommar.) Det skulle vara väldigt roligt & lärorikt att få...
Svar
4
· Visningar
5 594
Senast: neferra
·
Svar
0
· Visningar
161
R
Hästmänniskan Har en liten fundering, har sålt en häst MYCKET billigt och i köpekontraktet skrevs det in att återstående köpeskilling ska erläggas...
2
Svar
21
· Visningar
2 912
Senast: Rambolina
·
B
Hästmänniskan Hej! Jag skrev en ansökan till ett Hoppstall i Tjeckien som groom. Trodde inte ens att det skulle svara. Skrev och berättade lite om...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 217
Senast: millan71
·
J
Hästmänniskan I drygt ett år har jag nu ridit min medryttarhäst. Innan jag började rida honom hade han stått i två år utan mer än en skritttur någon...
Svar
4
· Visningar
871
Senast: Juliae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama