Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
161
Hästmänniskan Min familj bor granne med en person som inte kan ta ansvar för sina djur. Kommer ej dra upp allt dumt hon har gjort. Det har hänt flera...
Svar
9
· Visningar
1 424
Hästmänniskan På fredag lämnas min häst ut på prov i 1 vecka. Hur skriver jag ett kontrakt på det? Jag har ett färdigt fodervärdskontrakt hemma. Är...
Svar
8
· Visningar
2 034
Senast: jerseyko
·
L
Hästmänniskan Det är nu så att jag flyttade till ett nytt stall för någon månad sedan med mitt dräktiga sto. Allt var okej i början, jag flyttade...
Svar
12
· Visningar
1 527
Senast: Madelene
·
S
Hästmänniskan Jag är medryttare på en häst som står i ett privatstall nära mig, jag har varit medryttare i någon månad nu och betalar 500;- i månaden... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 694
H
Hästmänniskan Ja, jag & en kompis diskuterar just nu om det. Så är det väl ändå inte? Isf var jag olaglig när jag tävlade förra lördagen & när... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 512
Hästmänniskan En bekant har sina hästar skrivna på en jordbruksverksamhet, de tar ett föl om året och har några tävlingshästar som tävlas lokalt och...
Svar
14
· Visningar
1 268
Senast: lil-sis
·
K
Hästmänniskan jordbruksverkets nya regler om god hästhållning började ju gälla 1aug 2007. http://http://www2.ridsport.se/t1.aspx?p=89713&x=1&a=920230...
Svar
2
· Visningar
1 044
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan Mamma C vill börja rida. Eller vill och vill, jag tror det skulle vara bra för hennes muskler och en bra avstressande miljö. Men nu är... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 934
Senast: Anneli
·
S
Hästmänniskan Är så att jag står i ett stort stall me ungefär 30 boxar. Så är det så me det jobb jag har är ja leig på dagarna. Undrar vad kan man ta...
Svar
3
· Visningar
1 102
Senast: Cheval
·
Hästmänniskan Jag ska kontakta kommunen om detta men är så nyfiken på svaret att jag inte kan bärga mig och måste fråga om er erfarenheter angående...
Svar
4
· Visningar
912
Senast: Masse
·
Gnägg Kompisarna första frost morronen :-P
Svar
0
· Visningar
103
Senast: Nenneh
·
M
Hästmänniskan Vi har idag en äldre fd ladugård som stall, men när vi började fundera på att renovera och göra om lite så upptäckte vi att bla är taket...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: krumeluren
·
M
Hästmänniskan Jag ska köpa ny häst. Jag har ridit och tävlat mammas sto i två år, men nu vill hon ha tillbaka henne. Min budget är 35 000 kr och... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 996
Senast: Stopek
·
Hästmänniskan Min häst är snart såld, och jag håller på att försöka ta reda på allt som är lämpligt att jag gör innan köpet går i lås, och vad jag... 2
Svar
31
· Visningar
2 953
Hästmänniskan Hej! Måste bara skriva av mig och var är bättre plats än här där det kan finnas störst förståelse för min historia. Jag har hållit... 2
Svar
29
· Visningar
3 174
Senast: alazzi
·
H
Hästmänniskan Vad har ni för lösningar för att skydda lampor och lysrör i stallgångar och boxar? Lägg gärna in "bildbevis" !
Svar
15
· Visningar
7 495
Senast: kickikompis
·
Hästmänniskan Vad är det rimligt att betala för en stallplats som har följande: Stallägarna står för detta; Box Hage Morgon + Kvällsfodring (om... 2
Svar
23
· Visningar
2 368
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan Hur stor hage krävs till 5 st hästar av blandade storlekar?
Svar
9
· Visningar
1 259
Senast: Yrja
·
Hästmänniskan Funderar på att låta installera varmvattenberedare enbart i syftet att spola av leriga hästars ben om kvällarna vid insläpp. Hur stor (i...
Svar
18
· Visningar
4 318

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka