Hur mycket betalar ni för träning?

Sv: Hur mycket betalar ni för träning?

Tycker det låter dyrt, på anläggning nära mig betalar man 1500 kr per år och person, eller 2500 för familjkort. Då får man tillgång till 2 stora ridhus, flera utebanor osv...

Iof känner jag till ett ridhus som tar 500 kr/månad eller 60 kr per gång. Men de vill eg inte ha några utomstående dit.

Tränarpriset lät dock normalt.

Sv: Hur mycket betalar ni för träning?

Här brukar ridhushyra ligga på mellan 1800-2000 kr/kalenderhalvår.

Jag rider för några olika tränare, B-tränaren tar 400 kr/45 min (ensamtid). C-tränaren tar 400 kr/45 min (varav ca 30 min ensamtid) och tränare tre (ingen "benämning") tar 350 kr/45 min (ensamtid) exempelvis.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 406
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
6 489
Senast: iNHALE
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 182
Senast: lundsbo
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 015
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar