Förarprov för BE!

Sv: Förarprov för BE!

vad var det för slags frågor på uppskrivningen?

Det är B-provet med tilläggsfrågor för BE. Jag kommer inte ens ihåg frågorna, men det var säkert lastsäkring, däckfrågor och kopplingsfrågor...

Vad kostar det att köra upp för BE? vad kostade det att hyra ekipage?

Total minimikostnad att ta BE-kort är 1440 kr. I den summan ingår tillstånd, körkortet m foto, teoriprov och uppkörning - inget annat. De enskilda avgifterna får du kolla själv vad de ligger på hos Vägverkets hemsida (glömt, men kommer ihåg totalen).

Att hyra ekipage kostar nog väldigt olika beroende på vilken körskola det är. Generellt tror jag inte att de hyr ut utan att du kör lektioner med dem (gjorde inte jag).

Det är B-provet med tilläggsfrågor för BE. Jag kommer inte ens ihåg frågorna, men det var säkert lastsäkring, däckfrågor och kopplingsfrågor...

Och viktfrågor samt tekniska frågor kring t ex påskjutsbroms om jag minns rätt. Lite liknande saker som man behöver kunna för den tekniska frågan på uppkörningen.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kan inte låta bli att fascineras över vilket perfekt recept mitt nuvarande jobb följer för att döda precis all jobbmotivation jag...
Svar
12
· Visningar
2 223
Ekonomi & Juridik Hjälp mig, Jag har hittat en ponny på annons, men den finns i holland och säljs på förmedlingsuppdrag av en svensk. - kom på att jag...
Svar
7
· Visningar
2 472
Senast: Masse
·
H
Ekonomi & Juridik Har läst lite kring folks motiveringar och funderingar kring detta heta ämne just besiktning av en häst, oftast i samband med ev...
2 3
Svar
50
· Visningar
13 377
Senast: pulkaskurk
·
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 777
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar