Sport Bh för ridning

Sv: Sport Bh för ridning

75 DD i modellen D+ Sports Bra.

För den som vill ha brottarrygg finns även det, i högsta support i modellen Shock Absorber D+ Max sports bra top.

Tack! Man kanske skulle testa... fast jag är ju så nöjd med den jag har men det kanske finns någon som är ÄNNU bättre *gapar över mycket nu*

Såg att de hade "ridtrosor" också på den sidan du länkade till. Är det någon som har testat dessa?
Går bra när jag bara rider "vanligt" i skogen och så, men så fort det blir tävling (sommartid främst) eller hårda träningar så får jag skavsår. Spelar ingen roll vilka trosor jag har, har både testat boxer och hipsters utan sömmar men de korvar bara ihop sig och skaver ändå.
BHn verkade ju super också! Har just nu ingen alls, är så jobbigt när man ska rida eller träna på gym att ha sin vanliga....

Jag har inte testat trosorna... för tillfället kör jag ju mest och då är det viktigaste att hålla rumpan varm... inga skavsår där inte!

Men du får testa och rapportera till oss!!!

Jag gjorde förresten testet med min SA när jag fick hem den. Hopp och studs och prövningar för att se om något rörde sig.

ALLT rörde sig. Utom brösten. De var som gjorda i marmor. Det tog dock en minut eller två att få rumpan att sluta dallra i otakt med magen :D

:rofl::rofl:

Vilken modell köpte du??

Jag bytte också från SIP till Casall, de är jättebra. Bör finnas i Tyskland också?!

Jag har bara letat i vanliga sportbutiker och de har mest Triumph som inte alls passar mig. Köpte deras bh för tuff belastning. Axelbanden glider ner på ena sidan (jag är sned) och att hoppa trampolin med den går absolut inte, för hög belastning.

Har sett en del reklam för andra märken men jag vill ju väldigt gärna prova innan köp.

Har försökt leta på nätet efter någon återförsäljare av SA i Tyskland men jag har inte hittat någon?

Shock Absorber finns på flera ställen i Tyskland där märkesunderkläder säljs, bla finns de hos Karstadt.

Jag gillar min SA jättemycket :bow: !

Håller med ovan och LovisaLeonora_ SHOCKABSORBER!!!! Allt är stilla och ffa avlastar bra. Hyfsat billiga också. 25£ senast jag köpte och fraktfritt :D

Jag har både trosa och bh från Hogengard. Bh'n är jätteskön och håller bra på plats (stora... avundas alla med små lagom bröst) nackdelen är bara att sömmarna inte var dom bästa, ska reklamera den, köpte den i Falsterbo i somras (även trosorna). Vad det gäller trosorna...:bow: Brukar ha jätteproblem med skav, men inte med dessa. skulle dock önska att dom var lite bredare i grenen. Dom är annars helt fantastikt sköna, vill inte ha använda mina vanliga längre ens till vardags! Ska köpa fler när ekonomi tillåter!

Jag gjorde förresten testet med min SA när jag fick hem den. Hopp och studs och prövningar för att se om något rörde sig.

ALLT rörde sig. Utom brösten. De var som gjorda i marmor. Det tog dock en minut eller två att få rumpan att sluta dallra i otakt med magen :D

Vad hittar jag en sån?
annars har jag tänkt att man kan linda sig platt:D som förr i tiden.

ska tamigtusan prova nån gång:idea:

Jag köpte min från timarco.se, vilket fungerade utmärkt för mig. Jag köper alla mina underkläder därifrån, alla BH passar!

annars har jag tänkt att man kan linda sig platt:D som förr i tiden.

ska tamigtusan prova nån gång:idea:

Jamen undrar om jag inte hört talas om det i nån annan sport?

Det är inte bara i ridning tjejer kan få problem. Allt där dom kan röra sej:cool:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
442
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
11 582
Senast: SiZo
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
4 078
Senast: JennyLz
·
Gnägg Lite bakgrund: Är 18, snart 19 år och har alltid hållit på med hästar och min mamma lika så. Vi hade lite olika hästar under min...
2
Svar
29
· Visningar
7 864
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar