Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har precis fått hem min Shock Absorber och kan rekommendera den. Jag HATAR SIP då det blir en limpa (monobröst) istället för två liljekullar, här funkar det finfint med Shock Absorber.
(jag köpte min från www.timarco.se, du kan gå in och läsa lite mer om modellerna där)
Jag gjorde förresten testet med min SA när jag fick hem den. Hopp och studs och prövningar för att se om något rörde sig.
ALLT rörde sig. Utom brösten. De var som gjorda i marmor. Det tog dock en minut eller två att få rumpan att sluta dallra i otakt med magen
75 DD i modellen D+ Sports Bra.
För den som vill ha brottarrygg finns även det, i högsta support i modellen Shock Absorber D+ Max sports bra top.
Jag bytte också från SIP till Casall, de är jättebra. Bör finnas i Tyskland också?!
Jag gjorde förresten testet med min SA när jag fick hem den. Hopp och studs och prövningar för att se om något rörde sig.
ALLT rörde sig. Utom brösten. De var som gjorda i marmor. Det tog dock en minut eller två att få rumpan att sluta dallra i otakt med magen
annars har jag tänkt att man kan linda sig platt som förr i tiden.
ska tamigtusan prova nån gång