Frågan är vad de kan göra när alla prover ser bra ut?
Det försvårar nog också att jag inte ser speciellt överviktig ut, vilket egentligen bara beror på att jag svälter mig rejält i perioder plus att jag går upp i vikt över hela kroppen. Jag har exakt samma proportioner som jag hade 15 kilo sedan, allt är bara större. Även runt hals, vader, knän, lår, höfter (....). Jag har snart ett BMI på 30, men det finns typ ingen som tycker att jag ser tjock ut förens man börjat titta på fettdepåer. Jag har tex fortfarande platt mage, för den har växt exakt lika mycket uppe som nere. Omfånget är bara betydligt större. Hela jag är överlag väldigt fast i konsistensen, inte alls samma konsistens som det fett sambon har.
När jag kommer upp i denna vikt så blir jag påverkad rent funktionsmässigt. Jag svullnar upp betydligt lättare, måste ha kompressionsstrumpor om jag ska göra något fysiskt, annars svullnar vaderna och anklarna upp så pass att det gör ont. Jag blir också osmidigare, klumpigare, långsammare, stelare och kroppen orkar helt enkelt inte.
Jag har än så länge inte fått tillbaka restless leg syndrome, men det kommer väl gissar jag. Det hänger ju ihop med övervikt också.
Men vad kan de göra när alla prover är normala? Jag kan liksom inte se vad de skulle kunna hitta på? De kan ju inte trolla?