B
BeastieBabe
Sv: Rosa sadelkammare?!
inga bilder?
inga bilder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kan säga iallafall vad jag vill ha för färg i min sadelkammare..
jag ska ha gråbetsat trägolv(och takträ), brandbilsrött nedre halvan av väggen och vit övre halva samt bara svarta krokar och hängare
svart smörjbock ska jag ha också..
och en soffa i grått med röda mysfiltar..
Min syster har vitt upptill och limegrönt ner till och knallrosa hyllor!
Lite häftigt...
Herregud så mycket julpynt! I "mitt" stall har vi nog inte ens en tiondel av allt det julpyntet, hehe ; ]
Måste säga att det för övrigt nog måste vara det mysigaste stallet jag nånsin sett iallafall! Det ser inte riktigt ut som ett stall, mer som ett hus/en stuga eller liknande. Till och med matta och gardiner... ;O
Sadelkammaren var fin, men kanske liite för rosa för min smak (även fast jag älskar rosa), annars var den ju skitcool!
Verkligen ett annorlunda stall måste jag säga!
Hejsan ursäkta med förseningen på
bilderna jag lovat...hamnade på kss och fick ta
bort mina halsmandlar men här är dom.
http://www.xoya.bloggagratis.se
Nån mer som har bilder på sina rosa stall eller liknande. Hade varit jättekul och få se.
Visst är det gulligt med rosa, men jag har något ännu gulligare. När jag byggde ny sadelkammare förra året och målade vitt såg det så trist ut. Min häst tokiga dotter på 3 år fick bli del av konstverket på väggen. Jag målade hennes händer och fötter(dock vattenbaserad ofarlig färg) och gjorde avtryck på väggen så det ser ut om hon klättrat på väggen. Det blir ett ninne för livet för henne. Rätt kul.
Nu börjar ju jag längta efter julafton.
Mysigt!
Åh jädras..-hästen är ju fin,men..det liknar ju inte ett stall..
Får pynta i stallet jag också! Tänkte nästan strunta i det i år! Men nu blev jag sugen på det! Men mitt pynt får nog hamna rätt långt upp! Har en shettis som får gå lös i stallet när jag är där. Så det lär nog inte va nåt pynt kvar om jag sätter det längre ner!