Rosa sadelkammare?!

Sv: Rosa sadelkammare?!

Hejsan ursäkta med förseningen på
bilderna jag lovat...hamnade på kss och fick ta
bort mina halsmandlar men här är dom. :love:
http://www.xoya.bloggagratis.se
:bump: Nån mer som har bilder på sina rosa stall eller liknande. :banana: Hade varit jättekul och få se. :)

En sån sadelkammare vill jag oxå ha!
Där kan man ju lätt vistas en stund och bara ...mysa!!!:love::love::love:

Sadelkammaren är vid men stallet är målat i Plommon - ser mest rosa ut dock. Målade förra sommaren och vi har redan tröttnat på färgen! Nästa år blir det nog blått eller grönt :-)

usch va avis jag blir på dig! vill också ha en gul sadelkammare.. :d
vet inte va vi har för färg nu faktiskt, ngn blandning mellan vitt och grått :p

hrm.... lite för rosa för mig, men annars var sadelkammaren jätte mysig

Kanonsnyggt tycker jag! Det låter ju så udda men jag kan inte tänka mig fikarummet i någon annan färg nu :)

Den var, Rosa :D

Vår var baby-blå innan, med grönt golv, svarta&vita flingor i färgen. OCh spånskivetak. Så vi målade om :) en mossgrön vägg, resten ljusblå, mörkgrått golv och vitt tak. SKITSNYGGT :bump:

I mitt stall hade jag lila innan vi gjorde om..... ska se om jag hittar någon bild :rofl:

Senast ändrad:

Hejsan ursäkta med förseningen på
bilderna jag lovat...hamnade på kss och fick ta
bort mina halsmandlar men här är dom. :love:
http://www.xoya.bloggagratis.se
:bump: Nån mer som har bilder på sina rosa stall eller liknande. :banana: Hade varit jättekul och få se. :)

Hjälp :bow: Stark färg men söt :love: Vi har målat om våran sadelkammare ifrån REGNBÅGSRANDIG till VIT Mycket mysigare nu :crazy:

Ja....toncillerna eller dom
två knölarna som sitter precis nedanför
gomspalten. :angel:

Men jag läste bara lite snabbt och trodde att du skulle visa bild på mandlarna....men när jag läste liiiite noggrannare såg jag att det ju var sadelkammaren du skulle visa bild på.......:rofl:

Liknande trådar

Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
3 563
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Det är fuktigt i sadelkammaren och det finns bara en liten avfuktare som inte riktigt räcker till. Läder som inte används så ofta börjar...
2
Svar
30
· Visningar
2 219
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV