Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Nu har jag hamnat i sitsen att jag måste ha dubbla BH när jag rider. Inget tycks fungera tillräckligt bra för min byst? Mina gamla Stay...
Hästmänniskan
Idag hade jag bestämt mej för att rida ut då det var så hårt i paddocken. Stallet står i långaryd, en liten by kan man säga. precis vid...
Hästmänniskan
Lämnade i mars i år in två sadlar för värdering och försäljning hos en ridsportaffär i min närhet. Fick dressyrsadeln värderad till 5500...
Hästmänniskan
Min familj bor granne med en person som inte kan ta ansvar för sina djur. Kommer ej dra upp allt dumt hon har gjort. Det har hänt flera...
Hästmänniskan
Jag är medryttare på en häst som står i ett privatstall nära mig, jag har varit medryttare i någon månad nu och betalar 500;- i månaden...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.