Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

K
Hästmänniskan Ni som gjort det: Vad gäller säkerhetskontrollen: ska man på egen hand utföra den, eller ställer kontrollanten frågor? Det är ju...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 809
Senast: Fredag
·
Hästmänniskan Vad skall man tänka på när man startar upp en liten lösdrift? Hur löser ni fodringar? Automatisk? (kommer ej att bo på gården) Hur...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 757
Senast: Yrja
·
E
Hästmänniskan Jag undrar om det finns någon här som gjort en anmälan på en enskild veterinär, hur går man tillväga och hur mycket måste man ha till...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 723
Senast: utte
·
Hästmänniskan Har två gamla grisboxar eller något i stallet jag hyr. Tänkte att man kanske kunde göra två shettisboxar av dem :idea...
Svar
11
· Visningar
1 059
Senast: kolblakkur
·
Hästmänniskan Tänkte fråga stallägaren om jag får måla om "min" stalldel i sommar. Vilka färger tror ni hade varit bra?
Svar
18
· Visningar
3 318
Senast: hästig
·
Hästmänniskan Nu har jag hamnat i sitsen att jag måste ha dubbla BH när jag rider. Inget tycks fungera tillräckligt bra för min byst? Mina gamla Stay...
2
Svar
38
· Visningar
5 712
Senast: flashlight
·
W
Hästmänniskan Nyfiken på en sak, om Du står uppstallad, vad är det absolut viktigaste för dig - att stallet/anläggningen är bra eller att...
Svar
19
· Visningar
1 542
Senast: ansk
·
Hästmänniskan Jag står med en punktering på hästsläpet Dvs jag måste köpa nya däck. Jag har dubbdäck på dragbilen. Måste jag ha dubbade däck på...
2
Svar
25
· Visningar
5 411
Senast: lil-sis
·
E
Hästmänniskan hej hej ville bara höra ifall någon av er känner/hört talas om någon häst människa som har är allergisk mot spån+hösilage men ändå...
2
Svar
25
· Visningar
5 413
Senast: Tirza
·
L
Hästmänniskan Skall snart köpa hästar till vår införskaffade gård. Jag funderar hur jag ska lösa det med höst/vinter/vår-hagar. Vi har mycket...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: Linnéa
·
Hästmänniskan Hur många hästar (liten stor häst) räknar man med får plats på en lösdrift som är 13X4,8 allså ca 62,5 m2 ????
Svar
6
· Visningar
11 177
Senast: Ela
·
D
Hästmänniskan Vi har köpt ett sommarställe med 1h mark, och det tar 30min att åka till jobbet. Vi har 3 barn (3,7,8 år). Jag har ridit som barn på...
Svar
18
· Visningar
1 539
Senast: Esperanza_1980
·
Hästmänniskan Jag hör till de hästägare som inte har egen transport utan brukar låna av vänner (oftast de som har häst i samma stall). Nu hörde jag...
2
Svar
27
· Visningar
4 146
Senast: Russin8
·
Hästmänniskan Idag hade jag bestämt mej för att rida ut då det var så hårt i paddocken. Stallet står i långaryd, en liten by kan man säga. precis vid...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 221
Hästmänniskan Lämnade i mars i år in två sadlar för värdering och försäljning hos en ridsportaffär i min närhet. Fick dressyrsadeln värderad till 5500...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 792
Svar
0
· Visningar
152
Hästmänniskan Min familj bor granne med en person som inte kan ta ansvar för sina djur. Kommer ej dra upp allt dumt hon har gjort. Det har hänt flera...
Svar
9
· Visningar
1 418
Hästmänniskan På fredag lämnas min häst ut på prov i 1 vecka. Hur skriver jag ett kontrakt på det? Jag har ett färdigt fodervärdskontrakt hemma. Är...
Svar
8
· Visningar
2 027
Senast: jerseyko
·
L
Hästmänniskan Det är nu så att jag flyttade till ett nytt stall för någon månad sedan med mitt dräktiga sto. Allt var okej i början, jag flyttade...
Svar
12
· Visningar
1 516
Senast: Madelene
·
S
Hästmänniskan Jag är medryttare på en häst som står i ett privatstall nära mig, jag har varit medryttare i någon månad nu och betalar 500;- i månaden...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 685

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat