Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

J
Hästmänniskan Hej, hur stort och hög borde ett vindskydd vara för två hästar? Shettis och storhäst. Ska inte stå ute året runt, men min hage har inga...
Svar
3
· Visningar
1 454
Senast: vindvissla
·
F
Hästmänniskan Har just fått diagnos 5 diskbråck i ländryggen. Operation inom en månad. Hur lång tid måste man avhålla sig från ridning? Kan man säkert...
2
Svar
24
· Visningar
5 131
Senast: Zolimita
·
L
Hästmänniskan Planerar att köpa sonen en häst som han både kan rida och köra. Han är 5 till sommaren, så det blir hans första. Funderar på...
Svar
14
· Visningar
2 992
Senast: Cairo
·
Hästmänniskan En kort fråga. Kan en säljare i ett köpekontrakt skriva krav om att hästen ex måste gå på ett visst foder (även om den fysiskt sätt...
2
Svar
34
· Visningar
3 606
Senast: Prins Jordy
·
M
Hästmänniskan Vi ska bygga ett vindskydd som är 10m långt och 6m djupt. Principen tre väggar med nästan hela framsidan öppen (två portar a 3m breda...
2
Svar
34
· Visningar
3 369
Senast: ginnies
·
Hästmänniskan Någon här som vet om man behöver söka nåt tillstånd hos Polisen el. dyl för att rida eller köra med häst o vagn inne i stan? I så...
2 3
Svar
45
· Visningar
10 315
Senast: Migo
·
J
Hästmänniskan Jag har en jättefin 4:åring, som jag har ägt i 1,5 år. Han är riden knappt ett år, med uppehåll för hans sommarlov. Hel och frisk, men...
Svar
13
· Visningar
1 819
Senast: Jenny
·
E
Hästmänniskan Äntligen har vi nu fått vårat pass. Det tog 1,5 år sedan vi köpt skruttan och då var pass på G redan vid köpet. Jag skrev en tråd...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: Gordon
·
Hästmänniskan Såg just en sak på Animalplanet, undrar om man får ha det så i Sverige. :crazy: Det var i ett stall och istället för boxdörrar hade...
Svar
12
· Visningar
1 883
Senast: Nethril
·
Hästmänniskan Hur går det till när man köper en häst från ett av "våra" grannländer, t.ex. Finland? Hur går man till väga? Ungefär vad brukar det...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: Liten
·
H
Hästmänniskan Vi håller på att bygga ridbana, dvs vi har lejt bort det till en bekant. Banan ska vara 20x40 m och användas till vanlig ridning, men...
Svar
9
· Visningar
1 220
Senast: Anna_
·
E
Hästmänniskan Hejsan, är nu snart dags för mig att göra min första sökning till gymnasium, har tittat en del på Hästgymnasiumet i Uppsala, och undrar...
Svar
2
· Visningar
1 833
Senast: emmaaeriksson
·
I
Hästmänniskan Jag ska bygga stall och är väldigt inspirerad av spanska stall så jag skulle vilja ha bilder från fina stall i Spanien, Portugal mm...
Svar
9
· Visningar
3 656
Senast: Pooh
·
Hästmänniskan Hej! Står i ett kollektivstall där vi inhyrda gör praktiskt taget allting, inklusive diverse små renoveringar och där det är svårt...
Svar
5
· Visningar
3 497
Senast: Camilla_H
·
Hästmänniskan Vad kostar det att lägga plåttak på en ladugårdsbyggnad? Bara på ett ungefär?
2
Svar
28
· Visningar
15 892
Senast: escodobe
·
Hästmänniskan En mycket, mycket besviken lösdriftare. Jag har fått mycket felaktiga budskap av våran stallägare och trott att vi skulle tillägnas...
Svar
8
· Visningar
3 496
S
Hästmänniskan Nu ska jag köpa en pilatesboll för att öva upp stabiliteten över mitt bäcken. Meningen är att jag ska kunna sitta på den med 90...
Svar
6
· Visningar
29 675
Senast: sundance
·
Svar
0
· Visningar
104
Gnägg här har han varit riden i 1 ½ månad :heart
Svar
0
· Visningar
110
D
Hästmänniskan Jag har köpt en del skitdyra saker på nätet (bl a sadel mm) och kom överens med säljaren om att betala in köpesumman på säljarens konto...
2
Svar
32
· Visningar
4 632
Senast: Hallonkvist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV