Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har på senaste tiden fått stora problem med mina handleder. Det gör fruktansvärt ont när jag ska lyfta eller vrida och jag vet inte...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
41 579
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Hej, finns det ngn "ponny-morsa" därute som kan komma med lite tips? Hur undviker man den bortskämda attityden vissa barn har mot sina...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 274
Senast: loch
·
W
Hästmänniskan Jag blir så less på dethär med hästar ;) alla bra hästar bor i skåne med omnejd... iallafall alla som jag vill ha. Här uppe i Sthlms...
Svar
14
· Visningar
1 528
Hästmänniskan Är intresserad av att veta vad elen kostar för belysning i ett ordinärt ridhus med mått 20x40. Vet ju att det kan skilja pga om man har...
Svar
10
· Visningar
2 637
Senast: TomasN
·
K
Hästmänniskan Har inte hittat någon bra tråd att lägga denna fråga i så provar här. Jag har en frieser med ett holländskt pass. Måste jag skaffa...
Svar
2
· Visningar
650
Senast: Xena
·
W
Hästmänniskan Vad fick du betala när du besiktade din häst inför köpet? Var det något "speciellt" som gjordes? Nu tänker jag främst på "vanliga"...
Svar
9
· Visningar
1 118
Senast: chrysler
·
Gnägg Jag och Silver Enterprise myser efter en lyckad dressyrlektion :)
Svar
0
· Visningar
105
Senast: enjoyable
·
T
Hästmänniskan Jag och sambon inspekterade ägorna idag, dessa är hägnade för kor som är det enda som gått där sedan 1800-frost men skall nu bli...
Svar
10
· Visningar
3 286
Senast: TeamTop
·
L
Hästmänniskan Vi annonserade för att köpa ett föl för max 15 000 och fick mängder av svar.... De flesta överskred vår budget så de var ointressanta...
2
Svar
21
· Visningar
2 643
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan I natt brann min systers stall/lada upp:cry:hon vaknade 23.30 av att hon hörde ngt, hon gick ut och gick runt ladan och uthuset för att...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 473
Senast: Caltha
·
D
Hästmänniskan Sitter och drömmer om egen gård och i drömmarna behöver man ju inte tänka på vad saker kostar :angel:. Hittade några bilder på...
Svar
12
· Visningar
5 827
Senast: rebeckasff
·
Hästmänniskan Är det någon här som har erfarenheter av att köpa häst av försäljningsstall? Hur tänker du angående sånna stall? Vill veta både för och...
Svar
14
· Visningar
9 413
Senast: rebeckasff
·
M
Hästmänniskan Sålde min ponny för lite mer än ett år sedan. Redan efter ett tag så pratade dom om att sälja han, han var för stark för dottern..Men...
Svar
4
· Visningar
1 095
V
Hästmänniskan Jag är lite förvirrad just nu. Har fått höra att det kommer en ny lag i Januari som innebär att man måste ha tillstånd för att få köra...
2
Svar
22
· Visningar
4 478
Senast: Hussen
·
Hästmänniskan Vi är på gång och ska sätt upp staket runt den nya ridbanan. Jag vill ha något rejält, hållbart men också snyggt. Vad har ni andra runt...
Svar
14
· Visningar
2 432
Senast: Hallau
·
Hästmänniskan Nu är jag så trött på att mocka i spån. :mad: Gammelgubben är det inga problem hos han gör en stor hög av allt sitt bajs och kissar...
Svar
15
· Visningar
1 217
Senast: Kratus
·
T
Hästmänniskan jag skriver anonymt för jag känner en massa människor här inne som jag inte vill ska veta detta. jag har haft häst hela mitt liv men...
2
Svar
26
· Visningar
3 906
Senast: tyra1
·
Hästmänniskan Jag blir inte klok på det här med tjänstevikt hit och totalvikt dit. Usch! Tjänstevikten på bilen är 1220 kg och man får köra bromsat...
2
Svar
25
· Visningar
2 325
I
Hästmänniskan Hej, Jag är en tjej som har ett och ett halv år kvar i skolan innan gymnasiet. Jag har inte en aning om vad jag vill bli, eller vilken...
Svar
11
· Visningar
1 318
Senast: Winx
·
P
Hästmänniskan Alla ridinstruktörer, se hit! Hur lägger man upp en bra och logisk ridlektion för elever egentligen? Uppvärmning, huvuduppgift och...
Svar
1
· Visningar
992
Senast: Luleå
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama