Köp av nybörjarhäst

Sv: Köp av nybörjarhäst

Jag tror också att det är bra att se och prova många olika hästar. Det är bara leta tills magkänslan säger till!

Jag vill, som vanligt :D, slå ett slag för den mycket allsidiga haflingern. Nej då, inte alls partisk :angel:...

Ska titta lite mer på haflinger också! Men jag tror precis som flera av er skriver att man får gå på magkänslan. Så det återstår väl bara för mig att börja leta mig fram i hästdjungeln. Jobbigt, spännande, lärorikt och förmodligen väldigt, väldigt kul!!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 422
Senast: Edla
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 074
Senast: NotlikeI
·
Hästmänniskan Ja, det här med att köpa häst. Det är så mycket att tänka på, när/hur/varför osv. Jag och sambon har börjat prata mer seriöst om en...
Svar
5
· Visningar
1 139
Senast: pulkaskurk
·
Hästmänniskan Hej - jag behöver hjälp! Letade länge och väl efter vart jag skulle posta det här - men hittade inget. Jag blir så frustrerad och arg... 2
Svar
26
· Visningar
6 204
Senast: Maqurell
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Alternativ till försäkring
  • Radar utomhus