Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Sitter och skissar på hur stallet ska vara planerat.
Problemet är att alla hästar inte kan få någon granne. Alltså två boxar har tex en...
Hästmänniskan
Nu är det så att jag ska för första gg ta in en innackordering i mitt stall. Jag har alltså under nästan hela mitt liv (27år :D ) stått...
Hästmänniskan
Hej vi har haft en ponny i 1,5 år. det var ägaren själv som frågade om vi ville låna hästen för dom hade tappat intresset. Men vi skrev...
Hästmänniskan
Nu har jag fått en balansboll i julklapp. Så vad finns det för bra övningar för att få bättre sits - och framför allt, sitta balanserat...
Hästmänniskan
vi har bestämt att våran shettis ska ut på foder nu i vinter och nu behöver jag lite tips om var jag hittar ett bra fodervärdskontrak på...
Hästmänniskan Fast det där är ju relativt. Jag har haft unghäst.... dyrare häst är nästan svårt att finna, med tanke på vad det kostar innan den är i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.