Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Jag och Tamarillo hoppar liiite
Svar
0
· Visningar
140
Senast: rebeckasff
·
Hästmänniskan Jag ska flytta utomlands, och min medryttare ska ta hand om mina två hästar nder 5 månader. Dels är det en ridhäst som medryttaren...
Svar
9
· Visningar
2 405
Senast: Amk
·
Hästmänniskan Säger man så? Finansiera? :D Hur som helst; Hur mycket köpte ni eran häst/hästar för och hur betalade ni? Sparade pengar eller lån...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
10 151
Senast: Mtv
·
M
Hästmänniskan Vilka här rider i ridhus? Äger ni ridhuset själv(:P) eller hyr ni in er i ett? Vad betalar ni i sånnafall i ridhushyra?:bump...
2
Svar
30
· Visningar
2 373
Senast: Favina
·
Hästmänniskan Sitter och skissar på hur stallet ska vara planerat. Problemet är att alla hästar inte kan få någon granne. Alltså två boxar har tex en...
Svar
4
· Visningar
1 132
Senast: Iddefixen
·
N
Hästmänniskan (vet ej om denna tråd ligger rätt) Ni som praktiserar/har praktiserat för att få kunna söka en utbildning (i mitt fall djursjukvård)...
Svar
3
· Visningar
1 402
Senast: pimy
·
S
Hästmänniskan Jag sitter och dagdrömmer för mig själv dagarna i ända om ett framtida ställe (gård) och kom in på tanken hur man skulle göra om man...
2
Svar
25
· Visningar
5 412
Senast: evis
·
Hästmänniskan Sitter och skissar på vårt nya stall. Stallet är tänkt att ligga vägg i vägg med en verkstad. Det jag funderar över är om det är OK...
2
Svar
27
· Visningar
7 446
Senast: Hoz
·
M
Hästmänniskan Har planer på att bygga ett enklare vindskydd/lästall. Men hur förankrar man bäst/billigast så att inte hela klabbet blåser iväg?
Svar
5
· Visningar
2 901
Senast: Pocahontas
·
Hästmänniskan En utebana på 20*40 eller ett "ridhus" på 15*27:confused: Ska tillägga att jag bara har islandshästar.
2
Svar
27
· Visningar
1 773
Senast: Hallau
·
W
Hästmänniskan Ev kommer det finnas möjlighet till ett ridhusbygge på vår gård under 2008 och det enklaste och mest ekonomiska är att göra om en...
2
Svar
20
· Visningar
2 183
Senast: Witzippa
·
S
Hästmänniskan Sitter ju fortfarande och funderar på vilken ponny jag ska köpa men nu har funderingarna ökats på... :crazy: Jag vill ju ha en welsh...
Svar
14
· Visningar
1 529
Senast: ako
·
Gnägg Porträtt av ponnytravaren Tyko Z
Svar
0
· Visningar
93
Senast: enjoyable
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag ska för första gg ta in en innackordering i mitt stall. Jag har alltså under nästan hela mitt liv (27år :D ) stått...
Svar
12
· Visningar
1 630
Senast: tyra1
·
L
Hästmänniskan Såhär är det, från och med mitten av januari kommer jag plugga heltid på SLU (vilket innebär ett annat land för mig faktiskt). Jag...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 011
Senast: Lord Owen
·
Hästmänniskan Något som jag skulle kalla uppåt väggarna fel, men det är en verklighet. :mad: Innan jag blev gravid blev jag erbjuden att under mina...
Svar
7
· Visningar
1 084
Senast: svea
·
I
Hästmänniskan Rubriken kanske är lite konstig. har en frågan angående detta med, hur man mäter hästen. har en maxad D, som jag nyligen fått. som...
Svar
8
· Visningar
2 020
Senast: Isbiteen__
·
S
Hästmänniskan Hej vi har haft en ponny i 1,5 år. det var ägaren själv som frågade om vi ville låna hästen för dom hade tappat intresset. Men vi skrev...
Svar
7
· Visningar
1 463
Hästmänniskan Nu har jag fått en balansboll i julklapp. Så vad finns det för bra övningar för att få bättre sits - och framför allt, sitta balanserat...
2
Svar
21
· Visningar
3 108
Senast: Lawendel
·
V
Hästmänniskan vi har bestämt att våran shettis ska ut på foder nu i vinter och nu behöver jag lite tips om var jag hittar ett bra fodervärdskontrak på...
Svar
3
· Visningar
18 502
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama