Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Hästmänniskan Ser ofta trådar om stallbyggen och hur man ska göra saker och ting fint osv men jag tycker det är sällan man berör det funktionella och...
2 3
Svar
41
· Visningar
10 340
Hästmänniskan I Land Lantbruk i fredags var ett stort fint reportage om en hästverksamhet. Behäftad med ett stort faktafel som styrker en...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 935
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Jag funderar på att införskaffa en skrittmaskin men har absolut ingen erfarenhet på den marknaden. Jag vet enligt forum reglerna att man...
Svar
7
· Visningar
2 010
Senast: quigley
·
K
Hästmänniskan Köpte en häst midsommar 06. Han hade då gått på bete 3v innan jag köpte honom, innan det var han fullt igångsatt. vi klinikbesiktigade...
Svar
12
· Visningar
2 327
Senast: rebeckasff
·
D
Hästmänniskan Jag undrar ifall det finns någon lösning för mig. Vi har våran paddock ungefär 300 meter från stallet, och jag undrar ifall det är...
Svar
4
· Visningar
1 398
Senast: dockan_
·
H
Hästmänniskan Hej hej Vi har tänkt ha häst på ridstallet här i kommunen, det kostar ca 1500kr inkl hyra av stallplats, mat, insläpp, utsläpp...
Svar
12
· Visningar
1 659
Senast: ansk
·
S
Hästmänniskan är min medryttare för bortskämd? h*n rider knappt 1 g/vecka och då är det oftast bara träning eller tävling. Ofta (men inte alltid)...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 388
Senast: fluffig
·
Hästmänniskan Om denna tråd ligger fel, får moderator flytta den! :) Det är så att vi har en underbar valack och stall hemma på gården. Min valack...
2
Svar
26
· Visningar
2 683
Senast: elfi
·
L
Hästmänniskan Då jag kollar runt efter att köpa häst och då speciellt hästar av "ur-raser", ser man ofta annonser där säljaren kräver utelösdrift...
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: Cissi_K
·
M
Hästmänniskan Om jag placerar denna fel får ni gärna placera om den. Precis som rubriken lyder, finns det ngn här på buke som har läst själv eller...
Svar
2
· Visningar
2 942
Senast: Melynda
·
Hästmänniskan När jag kör till stallet så passerar jag en gård där det står en häst ensam i förvisso jättefina hagar. Det verkar inte finnas några...
Svar
19
· Visningar
2 235
Senast: sthu
·
Hästmänniskan Ni som har gjort dränerade rasthagar, hur har ni gjort? Hur stora är hagarna och hur många hästar går i dem? Vad för slags grus...
Svar
8
· Visningar
3 422
Senast: Jazza
·
S
  • Låst
Hästmänniskan Se min förra tråd , fegis=jag!! Nu måste vi peppa varandra vi sk "fegisar"!! Vet inte om man kan skapa en pepptråd, men gör iaf ett...
Svar
13
· Visningar
1 162
Senast: Bellafjella
·
Hästmänniskan Hur har ni gjort? Billigt eller ej. Jag har två main-problems. 1. Ligghall 2. Thermobar Vad finns det för billiga alternativ...
2
Svar
22
· Visningar
10 781
Senast: Luna10
·
Hästmänniskan Hur mycket kan det kosta? Är det någon som dessutom har koll på vilka möjlighter man som privatperson har att hålla häst där så är jag...
2
Svar
24
· Visningar
5 866
Senast: IrishDraft
·
Gnägg welshsto-03 e: Henfynyw Tywysog-Thorndonprak Prince
Svar
0
· Visningar
188
Senast: carrin
·
Gnägg Lilla Tage i sin vinterskrud;D
Svar
0
· Visningar
98
Senast: Agaton_Sax
·
Gnägg Han ser maffig ut här;D ingen bra bild kanske, men han är finast för mig ändå:)
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Agaton_Sax
·
Svar
0
· Visningar
106
Senast: ajax85
·