Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan ...går det? Många gånger har jag funderat över vad jag skall göra när mina älskade djur somnar in (jag har hittills tack och lov inte...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: Eeiram
·
Hästmänniskan Jag har lite planer på att investera i ett gårdskraftverk. Hur skall man resonera rent skattemässigt tycker ni? Skall jag köpa det...
Svar
3
· Visningar
1 253
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Har lite funderingar på att köpa (alternativt ha på foder) min första häst. Det kan väl vara dags vid mogen ålder (49)! :D Rider nu...
2
Svar
23
· Visningar
6 604
Senast: acj
·
E
Hästmänniskan Hejsan! Är fortfarande lite nybörjare här men önskar få flytta ut till landet och ha ett eget stall. Som så många andra är jag inte...
Svar
11
· Visningar
1 556
Senast: Targa
·
D
Hästmänniskan hej kanske dumma frågor, MEN: ni som har vindskydd/ligghall m.m, har ni betongplatta i botten (som "golv" alltså? Det är väl...
Svar
16
· Visningar
2 459
Hästmänniskan Många hästmänniskor verkar flytta till Skåne för att kunna praktisera sin hobby på ett bättre sätt. (Snart kommer det nog inte att...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 940
Senast: Netlimit
·
Svar
0
· Visningar
126
Senast: remiracle
·
Hästmänniskan Dags att stängsla om hagarna och tänkte då se till att det blir ett riktigt staket som står länge, just nu består staketet av diverse...
2 3
Svar
48
· Visningar
9 865
T
Hästmänniskan Jag läste just om någon ny lag gällande häst/djurtransporter. Är det någon som vet vad det handlar om? Vilka drabbas? Kommer man inte få...
Svar
7
· Visningar
1 977
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hur lång tid har det tagit för er att få fakturan när ni direkt reglerar på en ATG klinik eller någon annan klinik? När jag hade min...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: Scilla
·
S
Hästmänniskan har sett att det varierar väldigt vad folk betalar för hovslagar kostnader. Tycker det låter sjukt lite vad vissa betalar ni som...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
12 447
Senast: Borst
·
J
Hästmänniskan hej! en djurbutik är till salu omkring mig och jag har haft funderingar på det innan, ska ringa henne i morgon. men vad tycker ni jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 482
Senast: jupiter-judex
·
Hästmänniskan Försökte att söka men hittade inte riktigt vad jag letade efter.. Vi har en lösdrift som vi flyttade in i 1 nov, så hela tiden letar...
2
Svar
24
· Visningar
6 545
Senast: Gwildr
·
P
Hästmänniskan Hejsan , har någon erfarenhet av försäkringar kring en t-märkt häst ? Hästen det handlar om är t-märkt pga fång . Finns det någon...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: pikoon
·
K
Hästmänniskan Jag skulle behöva lite hjälp.. Har blivit erbjuden jobb i ett tillridnings- och försäljningsstall som låter riktigt trevligt. Jag har...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: jylpan
·
A
Hästmänniskan Hejsan, Har en gammal trotjänare ;) han är en pigg, frisk å glad 18åring, men har problem att hitta en försäkring åt honom :confused...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: a1agnlju
·
Gnägg Min älskade häst som jag tyvärr sålde... :(
Svar
0
· Visningar
128
Senast: Quickstep
·
Hästmänniskan Som några av er vet letar jag efter en bra gård... Men de flesta stall har riktigt låg takhöjd! 2-3 m är standard, vilket jag tycker är...
2
Svar
22
· Visningar
3 535
Senast: Trissa
·
Hästmänniskan Hej Har hamnat i ett dilemma då parterna blivit osams, / ingen av dom vill kännas vid hästen som jag har köpt av dom . Person A har...
Svar
4
· Visningar
1 794

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat

Omröstningar