Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Nu har vi bestämt oss för att göra något åt att det varje vinter fryser i rören istallet. Frågan är vad det finns för alternativ och vad...
Hästmänniskan
Jag behöver lite tips för att motivera dottern att vilja rida oftare framför allt nu på vintern då vädret inte alltid är det roligaste...
Hästmänniskan
Behöver lite goda råd. Har en sjuårig valack som jag haft 1,5 år och som jag hade tänkt ha som hopp och dressyrhäst på upp till LA nivå...
Hästmänniskan
Till våren funderar jag på att skaffa en häst till. Jag kom på häromdagen att min förra stallägare brukade köpa billiga unghästar rida...
Hästmänniskan
Vi håller på att bygga/gräva en (ute)paddock i närheten av vårt stall :D
och nu undrar jag vad för sorts "grus eller sand" det är bäst...
Hästmänniskan
Nu när jag letar medryttare så har jag tänkt skriva ett avtal mellan mig och medryttaren för att båda parter ska kunna känna sig säkra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.