Min högsta dröm

Sv: Min högsta dröm

:bow: En Insamling skulle nog vara helt fantasiskt:bow:
Dom gör en otrolig insats därborta!:angel:

Det är snuskigt dyrt att skicka saker med posten ner till afrika och tex bett väger ju en hel del.

Att skicka 20 kilo till afrika med posten kostar 1414:- sedan får man nog teckna en försäkring på paketet vilket kostar 100:- till.

Det bästa vore nog ifall någon skulle resa ner dit och som tar med grejor som en del av sin egen packning.

Men jag har tänkt på ide'n själv att skicka saker dit eftersom jag har massor av gamla men fullt användbara saker jag inte använder längre och som är för skabbigt ( läs ej modernt) för att svenskt hästfolk skulle vilja ha det.

/KT

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 142
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 345
Senast: IngelaH
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 101
Senast: alazzi
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 108
Senast: lillamy73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama