Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Ja är det någon som har tips på banker som är speciallicerade på jordbruk/lantbruk ??
Svar
7
· Visningar
1 302
Senast: Tabitha
·
P
Hästmänniskan Hej! Ska försöka klara av att få tappskokompetens om nån dryg vecka... börjar dock få lite kalla fötter när jag tänker på de avhuggna...
2
Svar
21
· Visningar
2 981
Senast: Anna_
·
Hästmänniskan Har sett det på några ställen, folk som har en gummimatta i boxen till sina hästar och bara lite lite strö för att kisset ska sugas upp...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 412
Senast: cassidys
·
Hästmänniskan Jag har sökt och sökt och sökt, och jag har hittat, men antingen så är jag väldigt korkad, eller så... Tja, det var väl så då... :smirk...
Svar
17
· Visningar
1 648
Senast: Arwyn
·
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Quickstep
·
Hästmänniskan jag har fått mer och mer värk i sittbenen, ingen sadel har varit bra, fått himla ont i skelettet + ibland även fått röda...
Svar
19
· Visningar
2 121
Senast: _Eva_
·
J
Hästmänniskan till att börja med, vill jag tillägga att jag vet inte alls ifall denna tråden ligger rätt, eller ifall det finns flera likadana...
Svar
11
· Visningar
991
Senast: Scratch
·
E
Hästmänniskan Jag går just nu i planeringstankar på att köpa mark och sedan bygga stall själv, skulle tycka det vore väldigt kul att få något som var...
Svar
11
· Visningar
2 872
Senast: Ela
·
E
Hästmänniskan Har alla här inne fått sitt/sina pass från asrp ??:confused: Nu menar jag alla som skickade in 2005 !!!??? Det har nämnigen inte jag...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
12 429
Senast: AKB
·
Hästmänniskan Nu är det så här... Jag var fodervärd åt en häst som jag fick tag på hos en gammal trav uppföddare, red in hästen och hadde den i ca...
Svar
8
· Visningar
1 078
Senast: Lillan86
·
M
Hästmänniskan Jag är en ung tjej på snart 16 år, men jag har redan planer på hur jag ska kunna hjälpa hästar och ungdomar. Jag vill ha en gård där jag...
Svar
11
· Visningar
1 362
Senast: Mysaan
·
Hästmänniskan Ngn som provat färskspån till sin hosthäst. Jag har nu bytt från torrt sågspån till färskspån och behövde inte känna andnöd idag när jag...
2
Svar
23
· Visningar
4 518
Senast: Empalie
·
Hästmänniskan Varning alla som inte gillar gnäll och självömkan, det är precis vad som kommer i den här tråden. :p Jag har knappt kunnat rida på...
Svar
9
· Visningar
1 368
Hästmänniskan Nu brinner det i knutarna.. eller ja vargen är i knutarna. :crazy: Jag trodde aldrig att jag ens skulle börja fundera i de här banorna...
Svar
18
· Visningar
2 139
Senast: johann-a
·
S
Hästmänniskan Hörde denna historia om ett hästköp och jag undrar om hur detta kan gå till, har tyvärr inte alla fakta men ändå.. Säljaren köpte för...
Svar
14
· Visningar
1 762
Senast: alfa460
·
R
Hästmänniskan Är det någon här på Buke som är juridiskt kunnig eller kan komma med råd? Sitter i en liten tråkig sits p g a en "bekant" som vi...
2
Svar
33
· Visningar
3 979
Senast: Wild Rein
·
Hästmänniskan Berätta gärna lite i så fall. Vad behöver man för tillstånd och försäkringar??
Svar
3
· Visningar
1 751
Senast: Snurrfian
·
K
Hästmänniskan igår nämnde min far mitt i en vild disskusion om villekn linje jag ska gå. jag ville (ni förstår senare..) gå djursjukvård dels för att...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: Krulidut
·
Gnägg Min arab kille på 5 år :)
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Sandri
·
Hästmänniskan Hej någon som har hört något om detta. Ska visst vara nya regler från eu och det är om man kör mer än 6 mil med hästen så måste man ta...
Svar
3
· Visningar
984
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama