Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har sett det på några ställen, folk som har en gummimatta i boxen till sina hästar och bara lite lite strö för att kisset ska sugas upp...
Hästmänniskan
Jag har sökt och sökt och sökt, och jag har hittat, men antingen så är jag väldigt korkad, eller så... Tja, det var väl så då... :smirk...
Hästmänniskan
Jag går just nu i planeringstankar på att köpa mark och sedan bygga stall själv, skulle tycka det vore väldigt kul att få något som var...
Hästmänniskan
Jag är en ung tjej på snart 16 år, men jag har redan planer på hur jag ska kunna hjälpa hästar och ungdomar. Jag vill ha en gård där jag...
Hästmänniskan
Ngn som provat färskspån till sin hosthäst. Jag har nu bytt från torrt sågspån till färskspån och behövde inte känna andnöd idag när jag...
Hästmänniskan
Nu brinner det i knutarna.. eller ja vargen är i knutarna. :crazy:
Jag trodde aldrig att jag ens skulle börja fundera i de här banorna...
Hästmänniskan
igår nämnde min far mitt i en vild disskusion om villekn linje jag ska gå.
jag ville (ni förstår senare..) gå djursjukvård dels för att...
Hästmänniskan
Hej någon som har hört något om detta. Ska visst vara nya regler från eu och det är om man kör mer än 6 mil med hästen så måste man ta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.