Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Det är såhär att jag hyr en egen stalldel med två små ponnyboxar i ett stall med lite mark. Eftersom jag har två 1,5-åringar så vill jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 414
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan Ska fixa till mina hagar och undrar över det bästa sättet. Det har gått hästar i hagarna i kanske fem år, innan dess gick det får...
Svar
19
· Visningar
2 157
Senast: Welsh
·
Hästmänniskan En litet bildspel/film om vår sysselsättning sommaren/hösten 2007 som vanligt är Zeeke här på forumet min regissör:D Allt är inte...
2
Svar
29
· Visningar
3 384
Senast: Vimsan
·
Gnägg Lilla islandshästfölet Gyllir som just har nöjt rullat sig i snön :)
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Caotica
·
Hästmänniskan Jag har en fråga här till alla med eget stall! Jag har tidigare alltid haft mina hästar inackorderade - men nu har jag eget stall...
Svar
6
· Visningar
1 121
Senast: chrysler
·
F
Hästmänniskan Har köpt en gård med "kossa-inredning" med foderbord i mitten som behöver bilas bort + ev. platta och gjuta ny. Sedan upp med inredning...
Svar
12
· Visningar
1 990
Senast: Trissa
·
Hästmänniskan Nu ätligen får vi köpa mer mark :bump: Men hur tusan ska vi göra för att få det till fuktionsdugliga hagar? I dagens läge är det bara...
Svar
8
· Visningar
5 793
Senast: Trissa
·
C
Hästmänniskan Vet inte var denna tråden hör hemma, men gör ett försök här. För flera år sen skrev jag ett inlägg här om foderhäst och liknande...
Svar
7
· Visningar
3 925
Gnägg Min häst Annabell :)
Svar
0
· Visningar
157
Senast: SLAVBOBARE
·
Hästmänniskan Jag börjar misstänka att jag har ett snett bäcken, det känns alltid som om jag sitter snett:confused: trodde först det var sadeln men...
2
Svar
38
· Visningar
10 241
Senast: veronican
·
C
Hästmänniskan (förlåt om jag lagt tråden fel) Min "bonusmamma" som bott ihop med pappa i ca 10 mån, där jag bor trots att jag snart är 21 (varit/är...
2
Svar
28
· Visningar
3 302
Senast: Miaa
·
U
Hästmänniskan vet inte om tråden ligger rätt..visste inte vart den skulle ligga. iallafall så ska jag flytta hästen och måste därför ha en ny...
Svar
5
· Visningar
956
Senast: Kallebus
·
H
Hästmänniskan För ca 3 år sedan kraschade jag illa när jag åkte Snowboard och skadade axeln då, samma sommar gick den ur led ca. 3gånger. men sedan...
Svar
5
· Visningar
3 389
Senast: Hammond
·
I
Hästmänniskan Det har varit lite si och så med hästlivet sen jag började plugga på högskolan lite medryttarhästar hit och dit, men det går på något...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Totola
·
Hästmänniskan Var (efter mycket tjat från mamma) till kotknäckaren idag. Lite bakgrund: för två år sedan åkte jag i backen och slog mig rejält...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: Hermione Granger
·
Hästmänniskan hoppas tråden ligger rätt flytta den annars. jo, jag undrar om det är tillåtet att kopiera de här gula köpekontrakten så de blir vita...
Svar
18
· Visningar
1 640
Senast: Gullan86
·
Hästmänniskan Måste kolla med er nu. Är det brukligt att medryttaren betalar månaden efter eller i förskott? Alltså ponera att en ny medryttare börjar...
Svar
13
· Visningar
1 137
Senast: __Stilett__
·
A
Hästmänniskan Jag har planer på att starta en foder butik för häst, hund, katt och smådjur men vågar man ta steget? Vad ska man tänka på? Är...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: Rambolina
·
H
Hästmänniskan (det är ok att flytta tråden men ta helst inte bort den) jag som är en studerande 16åring får ju inte så mycket pengar i månaden i...
Svar
4
· Visningar
1 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka