Stalltillbehör i gjutgärn

M

Masses54

Är det någon som vet vart man kan köpa STALLTILLBEHÖR = bindringar, lampor, hästhuvuden till stolpar etc till stall som är gjorda i gjutgärn eller liknande.

Sv: Stalltillbehör i gjutgärn

Hm...kanske hamnade i "fel" kategori? :confused:

fel kategori helt klart, men om du har tur så flyttar moderator den istället för att radera...
jag såg hästhuvuden med ring i munnen i nåt metallmaterial på börjes...kolla där..

Ohh vad fint!! Men va dyrt det skulle vara att byta ut alla hängare, krokar osv. Men va fint det skulle blir! Någon gång i framtiden kanske...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 411
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 626
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 558
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Bokade in provridning idag på en häst. Ägaren skrev då det sista ”Glöm inte att komma i nya kläder iom smittorisken”. Brukar alltid... 2
Svar
23
· Visningar
2 814
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka