Tjäna pengar!!

Sv: Tjäna pengar!!

hur kan du veta säkert att din mamma verkligen vill ha en till häst att ta hand om? även om det "bara" är en shettis så kostar den pengar ändå varje månad.

Det finns garanterat små ponnyer man kan ta på foder under längre tid istället för att köpa. Jag skulle inte bli glad om mitt barn kom hem med en häst denne köpt som present. Väldigt oansvarigt!

för att hon har sagt det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! o ta en häst på foder vill varken jag eller min mor göra eftersom hon har dåliga erfarenheter av just detta.

Överraska inte din mamma på det sättet, hade min son varit så pass stor så han gick & belastade gården med en till häst som jag kanske inte ens öht gillade hade jag inte varit glad.
Dessutom åker väl din mamma på att försörja de extrahästar du inskaffar.
Du tycker säkert det är en fin tanke men man måste tänka längre än så & låt din mamma vara med i valet om hon vill ha en häst öht samt i inköp.

men om det är din mamma som ska ha hästen så låt henne se ut en häst hon gillar! du kan ju betala den om det ska vara så men att komma hem med en överaskningshäst är ju fullständigt galet!

även jag undrar hur gammal du är. Med tanke på att du inte har någon inkomst så går du antagligen i skolan...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 041
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 402
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 589
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka