Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Hästmänniskan Ska ev ta en ponny på foder, provred förra veckan och det kändes bra och så. Vad ska man tänka på? Finns det några speciella...
Svar
7
· Visningar
3 470
Senast: Yrja
·
Hästmänniskan Ja, hur sjutton gör man?? Är intresserad eventuellt av en fölis lååångt bort från där jag bor, och som det är en fölis är det inte...
Svar
15
· Visningar
1 601
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Vi har varit och kollat på en ställe med en stor gammal ladugård. I den delen där man skulle kuna göra om till stall finns två stora...
Svar
9
· Visningar
3 230
Senast: simpan
·
H
Hästmänniskan Ska köpa en 3årig arabvallack. Vilken är den bästa försäkringen jag kan ha på honom?? Vad kostar det i månaden, självrisk osv...
Svar
1
· Visningar
1 129
Senast: Masse
·
Hästmänniskan långt har en bekant som frågade mig om ett problem idag, och jag hade inte en aning om hur man kan lösa detta så jag tänkte att jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 448
Senast: Ela
·
Hästmänniskan jag har min häst försäkrad i s##land nu och jag funderar på att byta till fo##sam som jag har haft förut, men jag vet inte vilket som...
Svar
3
· Visningar
735
Senast: tezzie82
·
I
Hästmänniskan har en fråga angående uteboxar ( sånna färdiga man kan köpa ) jag spånar lite om att ev köpa 2 st av måtten 3*4m & dessa kommer i så...
Svar
6
· Visningar
1 145
Senast: ratjacks
·
A
Hästmänniskan Vet inte om jag är på rätt ställe, men chansar. Jag studerar just nu till Ridskolepedagog i Tenhult och trivs fantastiskt bra. Nästa år...
Svar
4
· Visningar
1 031
Senast: Aliva
·
L
Hästmänniskan Min högsta dröm är att få åka till Gambia och starta upp ett turistridningscenter,samt avel,även hjälpa en förening där som tar hand om...
2
Svar
21
· Visningar
2 356
Senast: Gabbi
·
Hästmänniskan Inhandlade en ny syntetsadeln för nåt år sedan,har dock inte använt den särskilt mkt förren nu och nu har jag fått ont av att rida...
Svar
3
· Visningar
2 400
Senast: MovieStar
·
Hästmänniskan Står i hästköpartankar inom en snar framtid, har reda börjat nosa lite på annonser och så men har ingen brådska. Men plötsligt känner...
Svar
19
· Visningar
1 791
Hästmänniskan Vad jag har förstått så finns det en viktig skillnad om man inte har kontrakt. Ingen tillsyn vs. viss service. Var går gränsen? Är...
Svar
16
· Visningar
4 613
Senast: Chili
·
M
Hästmänniskan Eller egentligen har jag väl svaret själv:eek: Köpte häst till mig och mina 3 döttrar för ca 10 år sen.. 2 av dom har flyttat...
Svar
13
· Visningar
1 594
Senast: ansk
·
A
Hästmänniskan *Vad har ni för regler i era stall? *Hur gör ni om någon inte följer reglerna? *Hur får ni det att fungera på ett bra sätt...
Svar
19
· Visningar
3 973
Hästmänniskan Hej! Jag har precis flyttat och jag flyttade 5 dagar innan min uppsägningstid gick ut. I efterhand fick jag veta att den nya...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 276
Hästmänniskan Jag och en kompis köpte för 3 år sedan en 1 åring (travare) ihop. Vi står bägge 2 på köpekontraktet. Jag står som företrädare på hästen...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
32 415
Senast: Busig
·
L
Hästmänniskan Kan någon förklara hur jag ska resonera: Jag har företag och ska köpa häst. Om jag köper en momsad valack, kan den då gå in i företaget...
Svar
18
· Visningar
4 477
Senast: sjoberga
·
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Wippos
·
E
Hästmänniskan Jag är 1.42cm och väger 32kg. och jag ha ridit i 3 och ett halft år snart. Och jag är 11år. Snälla hjälp mej!:D:bow:
Svar
7
· Visningar
2 467
Senast: månFare
·
D
Hästmänniskan Min fölis ska åka transport själv för första gången på onsdag nästa vecka. Och jag hade tänkt åka med i transporten. Det jag undrar...
Svar
18
· Visningar
1 732
Senast: Nebraska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama