Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vet inte om jag är på rätt ställe, men chansar. Jag studerar just nu till Ridskolepedagog i Tenhult och trivs fantastiskt bra. Nästa år...
Hästmänniskan
Min högsta dröm är att få åka till Gambia och starta upp ett turistridningscenter,samt avel,även hjälpa en förening där som tar hand om...
Hästmänniskan
Jag och en kompis köpte för 3 år sedan en 1 åring (travare) ihop. Vi står bägge 2 på köpekontraktet. Jag står som företrädare på hästen...
Hästmänniskan
Kan någon förklara hur jag ska resonera: Jag har företag och ska köpa häst. Om jag köper en momsad valack, kan den då gå in i företaget...
Hästmänniskan Jag håller med om att det är ett högt pris för en nyinriden sexåring, men en sm-ponny ligger väl långt över dessa priser! I de grupper...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.