Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan Hallooj. Jag har börjat rida hos en jättetrevlig familj med två nordisar och en skäck-korsning, alla westernridna. Skäckstoet är till...
2
Svar
24
· Visningar
2 893
Senast: eternalsunshine
·
Hästmänniskan Hej har fått ett erbjudanade om att varannan helg ta han om ett stall. uppgifter: komma vid lunch på lördagen och mocka 15 boxar och...
2
Svar
34
· Visningar
3 046
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Ni som hyr ut erat släp, vilka erfarenheter har ni? Skriver ni kontrakt varje gång? Funkar det bra? Hur gör ni ifall skada uppstår vid...
Svar
15
· Visningar
7 370
Senast: Targa
·
H
Hästmänniskan Jag ska snart köpa häst. Håller på att kika på olika unghästar då jag gärna vill utbilda hästen själv. Så jag kommer ju inte...
2
Svar
22
· Visningar
2 072
Hästmänniskan Är det någon som vet var avtalsenlig lön ligger för en person i 15-16-årsåldern som jobbar timanställd i stall? Jag menar inte svarta...
Svar
6
· Visningar
1 726
Hästmänniskan Om man ska köpa häst, kan man då på något vis - utan att köparen berättar - får reda på via försäkringsbolaget om det finns några...
Svar
17
· Visningar
6 945
Senast: skuggi
·
M
Hästmänniskan Är det någon som vet vart man kan köpa STALLTILLBEHÖR = bindringar, lampor, hästhuvuden till stolpar etc till stall som är gjorda i...
Svar
5
· Visningar
1 107
Senast: cardett
·
J
Hästmänniskan Jag undrar om det är någon som vet om man behöver bygglov för att bygga nytt stall på en mindre jordbruksfastighet? Har det någon...
2
Svar
22
· Visningar
10 633
Senast: Miaa
·
R
Hästmänniskan Jag ska låna ut min transport.... Å Behöver skriva ett låne kontrakt..... någon som kan hjälpa mig å skriva ett?! vad ska vara med å...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: Vinja
·
I
Hästmänniskan Hoppas denna tråd hamnar rätt nu, annars får moderator flytta den. Vill vara anonym har därför skapat ett nytt nick. Ämnet är...
2
Svar
29
· Visningar
3 655
Senast: Ikognito
·
L
Hästmänniskan Japp, om 1 timma och ca 20 min kommer det folk till stallet och ska kolla på min häst som jag ska sälja:( Förts paret ut i dag...
Svar
1
· Visningar
935
Senast: incognito
·
M
Hästmänniskan vet inte om den här tråden ligger rätt.. men vet inte vilket forum jag annars ska lägga den i.. så moderatorn får flytta den vid...
2
Svar
24
· Visningar
2 544
Senast: incognito
·
S
Hästmänniskan Vad ska stå med i ett uppsägningsavtal ? Någon som har lust att skriva ner några punkter som är viktiga ? Slka skriva avtalet idag...
Svar
4
· Visningar
3 096
Senast: Betsy
·
Gnägg Min nyblivna 2-åring Shiloh blickar ut över ett mulet skåne! Men glad ändå!!!!
Svar
0
· Visningar
131
Senast: Fahlis
·
Hästmänniskan ...vet inte om det ska vara en nytråd eller om jag skulle fortsatt på en av de gamla, men..... Ju mer jag läser om hur folk reagerar...
Svar
12
· Visningar
1 304
Senast: lil-sis
·
C
Hästmänniskan Jag har äntligen fått min kurslitteratur för hästens beteendebiologi kursen som jag ska läsa i vår. Men eftersom boken är på engelska...
Svar
5
· Visningar
4 091
Senast: Bella
·
M
Hästmänniskan Hej! Är det nån här på buke som arbetar som ridlärare eller ridinstruktör? Det är så att det är mitt framtidsyrke..Men då till frågan...
Svar
2
· Visningar
4 328
Senast: ako
·
H
  • Låst
Hästmänniskan På bole står det alltid så här på "prislapparna" (på nätet och i katalogen) ex: 55.00 (68.75) Men vilket pris är det som gäller...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: Boj
·
  • Låst
Hästmänniskan Hej jag skulle behöva lite tips på bra hästutbildningar efter gymnasiet. Just nu vet jag inte vad jag vill göra med livet man har...
Svar
2
· Visningar
3 094
Senast: mysko
·
  • Låst
Hästmänniskan Sitter å spanar in hästfriskvåradare utbildningen på axelsons. Låter intressant. Är det någon som går/gått den? Vad gör nii nu för...
Svar
1
· Visningar
1 006
Senast: mysko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"