Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Hur fungerar det där, har man någon rätt som köpare och säljare? En bekant köpte häst för ett tag sedan och har av olika själ, bla att...
2
Svar
28
· Visningar
7 465
Senast: Stopek
·
Hästmänniskan jag behöver råd! jag blir 18 år iår och har en stor häst. men nu ska en superfin ponny säljas i stallet och han har inte gjort så...
Svar
12
· Visningar
1 696
Senast: V_Lyster_V
·
S
Hästmänniskan Jag vet varken ut eller in på mig själv nu just, om jag skall ta tillbaka min ponny som är ut på foder eller ej... Ponnyn i fråga har...
Svar
12
· Visningar
1 228
Senast: soffii
·
Hästmänniskan Har tidigare, innan jul skrivit i forumet om en olycka med hästen när jag var ute och red. fick på papper av veterinär att kotleden var...
Svar
9
· Visningar
1 186
Senast: Boj
·
H
Hästmänniskan är så otroligt trött på allt! det känns som om allt o alla går emot mej hela tiden, När är det min tur att få vara glad o lycklig...
Svar
8
· Visningar
1 143
Hästmänniskan Har fått tagit bort min häst och undrar nu vad jag gör med passet? Ska det skickas in till samma ställe det kom från, i detta fall...
Svar
3
· Visningar
781
Senast: Fahlis
·
A
Hästmänniskan Nu har min älskade lillhäst förmodligen hittat en köpare, vilket mest är fruktansvärt sorgligt, jag vill ju inget annat än behålla...
Svar
8
· Visningar
1 232
Senast: aramis
·
Hästmänniskan Härförleden la jag ut annons på min pålle med enorm respons...dock mestadels oseriös:cool: Funderar nu som så att jag ska få han i...
Svar
18
· Visningar
1 725
Senast: Dingelass
·
Hästmänniskan jag och en kompis går på ett ridgymnasium och vi vill praktisera utomlands efter sommaren . hur ska man hitta ställen om man ej har...
Svar
1
· Visningar
1 115
Senast: LivM
·
M
Hästmänniskan Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre...Efter flera år av depression, ångest & social fobi har jag äntligen sökt hjälp, jag går...
2
Svar
20
· Visningar
1 929
Senast: Gargoyl
·
S
Hästmänniskan Igår eftermiddag la jag in en tråd om bristen på hovslagare i Sverige. Min fråga var om det är brist i hela landet eller bara i vissa...
Svar
10
· Visningar
1 051
Senast: Lina_kj
·
Hästmänniskan Alla har vi varit rädda på något sätt i häst/ridsammanhang, och det skulle vara intressant att veta hur andra reagerar. Berätta vad, och...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
16 277
Senast: Angely
·
Gnägg 11år.E:Carano-Lancier
Svar
0
· Visningar
241
Senast: dobbis
·
Svar
0
· Visningar
150
Senast: TwiggyM
·
S
Hästmänniskan Nu har vi fått ett nytt "problem" Länge har jag / vi retat oss på bilister som inte tar hänsyn till ryttare på landsväg. Nu sist i...
2
Svar
32
· Visningar
2 540
Senast: chrysler
·
T
  • Låst
Hästmänniskan Hallå, läste på hästannonserna, och där stod det på flera annonser att hästen hade pass. Vad innebär det? :confused:
Svar
1
· Visningar
799
Senast: Manji
·
Hästmänniskan Har insett är det är grymt jobbigt att försöka sprida gödsel för hand och har därför kollat lite efter en mindre gödsel spridare! Men...
2
Svar
30
· Visningar
9 740
Senast: TomasN
·
A
Hästmänniskan Det är kanske en fånig fråga, men jag vill bara veta vad RIK 0 egentligen står för? Jag googlar och googlar, men det är inte helt lätt...
Svar
3
· Visningar
1 410
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Nu har det helt fantastiska skett, mamma har gått med på en egen häst :banana: Första hästen. ( Pappa ska vara med och betala varje...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
10 922
Senast: Siritax
·
Hästmänniskan Jag köpte min häst i oktober 06, då sas det att han aldrig vart halt eller sjuk innan. Han hade endast vrickat sig i hagen någon gång...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 813
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar